چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
بارفروش

حوزه/ مادر شهیدان بارفروش، با ابراز نگرانی از افزایش آمار طلاق درجامعه و کاهش فرزند آوری، گفت: درکشوری که صاحب آن امام زمان(عج) است نباید آمار طلاق زیاد باشد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه» در کاشان، مادر شهیدان محسن، جواد، علی اصغر و رضا بارفروش،، شامگاه شنبه در اجتماع صیانت از حریم خانواده و دفاع از حجاب و عفاف در کاشان با اشاره به وصایای بسیارجالب شهدا پیرامون حجاب و عفاف و ابراز نگرانی از افزایش آمار طلاق درجامعه و کاهش فرزند آوری، گفت: در کشوری که صاحب آن امام زمان(عج) است نباید آمار طلاق زیاد باشد.

وی جنگ اسلام  و کفر را تمام نشدنی دانست و گفت: با گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران هنوز وسط راه هستیبم.

این مادر شهید خطاب به بانوان اظهار کرد: خواهران عزیزم، نسبت به انقلابی که با خون هزاران شهید به رهبری امام راحل و هدایت رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران به دست آمده است،  بی تفاوت نباشید .

مادر شهیدان بارفروش، محیط  سالم خانواده را در تربیت فرزندان با ایمان، صالح و دارای حجاب و عفاف موثر دانست و افزود: محیط خانه که خراب شد فرزند خانواده معتاد، بی حجاب و بی بندوبار می شود و به جای روسری، شال دورگردن انداخته می شود و چادر ازسر برداشته می شود  .

وی با شکرگزاری از درگاه خداوند متعال به خاطر فرزندان صالحی که نصیبش کرد و چهار تن از آنها در دفاع از اسلام شهید شده اند، گفت: دلیل اینکه در زمان فعلی دو  فرزند درمنزل با هم سازگاری ندارند به خاطر عدم تربیت سالم براساس مبانی دینی اسلام است.

این مادر شهید در ادامه با انتقاد از ظاهرشدن زنان و مردان بی حجاب در جامعه، گفت: اگرشهدا نبودند هیچ یک از ما نمی توانستیم آزاد در اجتماع زندگی و فعالیت کنیم، پس تا می توانیم به پاس قدردانی از خون شهدا، در حفظ انقلاب تلاش کنیم .

وی همچنین با انتقاد از بالا رفتن سن ازدواج در جامعه، اظهار کرد: دختران و پسران براساس سنت پیامبراکرم (ص) ازدواج  کنند .

شایان ذکر است، شهیدان محسن و جواد بارفروش در عملیات کربلای ۵ به شهادت رسیدند. شهید علی اصغر هم سال ۶۷ در تک دشمن و در منطقه فاو به شهادت رسید. شهید محمدرضا بارفروش که در عملیات محرم جانباز ۷۰ درصد شده بود نیز سال ۷۶ حین مأموریت به شهادت رسید.این خانواده تنها خانواده ای در استان اصفهان است که چهار فرزند شهید دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha