سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
خانم داودی

حوزه/ معاون آموزش حوزه‌های علمیه خواهران از آغاز ثبت‌نام مقطع عمومی حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، خانم فریبا داودی با اعلام غاز ثبت‌نام مقطع عمومی حوزه های علمیه خواهران، بیان کرد: پذیرش سراسری حوزه‌های علمیه خواهران در مقطع عمومی (سطح2/کارشناسی) برای سال تحصیلی 99-1398، در تاریخ 23 تیرماه همزمان با سالروز میلاد با سعادت امام رضا(ع) آغاز خواهد شد.

معاون آموزش حوزه‌های علمیه خواهران افزود: علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام می‌توانند به دو صورت اینترنتی و حضوری از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز مدیریت حوزه های خواهران به آدرس PAZIRESH.whc.irو همچنین مدارس علمیه از طریق سامانه پذیرش در بازه زمانی تعیین شده، انجام دهند.

وی تصریح کرد: برای داوطلبان دارای مدرک دیپلم و بالاتر یک دوره پنج ساله تمام وقت و یک دوره 7 ساله پاره وقت و برای داوطلبان دارای مدرک سیکل یا اتمام پایه هشتم یک دوره هفت ساله تمام وقت در نظر گرفته شده است که 383 مدرسه علمیه برای دارندگان دیپلم  و 32 مدرسه علمیه برای دارندگان مدرک سیکل از خواهران در سال جاری ثبت نام به عمل می‌آورند.

داودی ابراز کرد: بر اساس تفاهم نامه‌ منعقد شده با جامعه المصطفی العالمیه از افراد غیر ایرانی نیز در مدارس علمیه خواهران سراسر کشور ثبت نام بعمل می‌آید و داوطلبان اتباع برای دریافت کد 6 رقمی جامعه المصطفی باید فرم سامانه جامعه المصطفی(سمپا) را پیش از ثبت نام تکمیل نمایند.

معاون آموزش حوزه‌های علمیه خواهران تشریح کرد: امتیاز علمی دارندگان مدرک دیپلم و بالاتر بر اساس امتیاز آزمون و معدل دیپلم و دارندگان مدرک سیکل یا اتمام پایه هشتم بر اساس معدل مدرک سیکل یا پایه هشتم و سوابق تحصیلی آنان محاسبه خواهد شد، گزینش نهایی داوطلبان نیز منوط به کسب موفقیت در مصاحبه و تحقیقات است.

وی خاطرنشان کرد:  آزمون سراسری مقطع عمومی(سطح2) ویژه دارندگان مدرک دیپلم و بالاتر در تاریخ 7 شهریور ماه برگزار خواهد شد، همچنین ارائه مدرک دیپلم، سیکل و یا اتمام پایه هشتم برای داوطلبان متقاضیان شیوه تحصیلی مرتبط تا 31 شهریور ماه 98 الزامی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • کشکولی IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
    0 0
    فوت کرد بنده خدا
  • سیده رضوان ساقی IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
    0 0
    حضور خواهران در حوزه علمیه به نظر من الزامی است