پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام عبداللهی، مدیر مدرسه عالی انوار طاها

حوزه/ قرار است در ساختار جدید آموزشی، کارهای اجرایی به مدارس استانها واگذار شود و مدیریت استانها،کار نظارت و هدایت و... را به عهده بگیرند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام عبداللهی پیش از ظهر امروز در هفتمین اجلاسیه معاونان پژوهشی مدارس حوزه های علمیه که در قم برگزار شد، گفت: در مدیریت جدید حد و مرزهایی با شورای عالی، مدیریت حوزه های علمیه و استانی تعیین شد و در این رابطه تعیین مسائل مالی و سیاست گذاری به شورای عالی و سایر مأموریت ها به مرکز مدیریت حوزه های علمیه واگذار شده است.

مدیر ساختار و تشکیلات قوانین حوزه های علمیه افزود: درطراحی جدید قرار است در استانهایی که چهار یا شش واحد آموزشی وجود دارد، واحدها از همدیگر تفکیک شوند.

وی بیان داشت: در ساختار جدید آموزشی، کارهای اجرایی به مدارس استانها واگذار می شود و مدیریت استانها،کار نظارت وهدایت و... را به عهده  می گیرند.

حجت الاسلام عبداللهی گفت: کار طلبه از جمله طرح های جدیدی است که تصویب شده و در مدارس خاص با داشتن شرایط خاص به اجرا گذاشته خواهد شد.

مدیر ساختار و تشکیلات قوانین حوزه های علمیه افزود: در طراحی جدید پست های ستادی کاسته و به مراکز صفی اضافه شده است.

وی بیان داشت: درحال حاضر 413 پست در مراکز استانها وجود دارد و در طراحی جدید این مقدار به 350 پست کاهش خواهد یافت. البته این کاهش به منزله کاهش نیرو نخواهد بود.

314/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha