جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
قالب جدید سایت اینترنتی مرکز تحقیقات علمی حکومت اسلامی دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری

حوزه/ قالب جدید سایت اینترنتی مرکز تحقیقات علمی حکومت اسلامی دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری با حضور آیت‌الله حسینی بوشهری رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، نشست خبری رونمایی از قالب جدید سایت اینترنتی مرکز تحقیقات علمی حکومت اسلامی دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری پیش از ظهر امروز سه شنبه ۲۵ تیرماه ۱۳۹۸ با حضور آیت‌الله  سید هاشم حسینی بوشهری در ساختمان دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری قم برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام امین رضا عابدی نژاد داورانی، قائم مقام مرکز تحقیقات علمی حکومت اسلامی دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، ترویج و تبیین راهبردی مسأله ولایت فقیه در حکومت اسلامی را از جمله وظایف مهم مرکز تحقیقات علمی حکومت اسلامی دانست.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین مسائل مرکز تحقیقات، تولید اندیشه ولایت فقیه و موضوعات مربوط به حکومت اسلامی است که سعی بر آن است که این موضوعات از مسیر فکر و اندیشه جامعه نخبگانی گره گشایی کند.

قائم مقام مرکز تحقیقات علمی حکومت اسلامی دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: هر چه از تاریخ انقلاب گذر می‌کنیم و از تجارب انباشته ملت ایران به دست می آید به ارزش اندیشه ولایت فقیه و جایگاه راهبردی و نجات بخش و گره گشای این هدیه الهی بیشتر پی می بریم.

وی با بیان این که هر جایی که مایه عزت ملت ایران در آن جست و جو می شود، انگشت اشاره احکام نورانی ولایت فقیه وجود دارد، بیان داشت: در هر جایی نیز که کاستی هایی در مسیر حرکت عمومی ملت ایران مشاهده می شود، وقتی دقیق می‌نگریم، این کاستی به دلیل بی توجهی به این امر مهم و گره گشا است.

حجت الاسلام  عابدی نژاد داورانی خاطرنشان کرد: با ارشادات آیت الله حسینی بوشهری به یک سند راهبردی به عنوان سند چشم انداز پنج ساله مرکز تحقیقات رسیدیم که یکی از بندهای این سند، بکارگیری فناوری های نوین در جهت اندیشه های ولایت فقیه و سیاست های راهبردی ولایت فقیه است.

وی با تأکید بر این که امروز در فضای رسانه ای دنیا، دست برتر با مجموعه ای است که از این فضا بهتر استفاده کند، گفت:  در این راستا تصمیم گرفتیم در اولین قدم بنا به اقتضائات روز و فعالیت ها،  تحولی در قالب و محتوای سایت مرکز تحقیقات علمی حکومت اسلامی دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری ایجاد کنیم.

قائم مقام مرکز تحقیقات علمی حکومت اسلامی دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری ارتباط آسان برای مخاطبان، ارتباطات نخبگانی، جلوه های جذاب‌تر برای مخاطبان و ... را از جمله ویژگی های قالب جدید سایت مرکز تحقیقات عنوان کرد.

گفتنی است: علاقه مندان برای دسترسی به سایت جدید مرکز تحقیقات علمی حکومت اسلامی دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری می توانند به آدرس http://www.rcipt.ir/ مراجعه کنند.

۳۱۳/۶۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha