چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
شیخ سنیه

حوزه/ یكی از كارشناسان مسائل سیاسی فلسطین در یزد گفت: به بركت جمهوری اسلامی شاهد رشد و تقویت جریان مقاومت در منطقه هستیم و طبق وعده حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به زودی شكست اسرائیل و استكبار را با چشمان خود خواهیم دید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»از یزد، شیخ سنیه در جلسه‌ای در مدیریت حوزه علمیه استان یزد اظهار داشت: بر خلاف باور عمومی، در كشور فلسطین مسلمان شیعه نیز داریم كه در دو گروه شیعه سیاسی و شیعه مذهبی دسته‌بندی می‌شوند.

این كارشناس سیاسی فلسطین اظهار کرد: شیعه سیاسی به معنای آن است كه این افراد ایران و سیاست‌های ایران را قبول دارند و با آن هم‌فكر هستند و اكثر جریان‌های مقاومت مانند حماس، فتح و ... از این دسته هستند.

وی افزود: نمونه‌ای از تاثیر معنوی انقلاب اسلامی را در كشور یمن شاهد هستیم كه علی‌رغم هزینه‌های بسیاری كه كشورهای مرتجع منطقه انجام دادند موفق به شكست مردم این كشور نشدند و هر كدام به دنبال راهی آبرومندانه برای خروج از این كشور هستند.

شیخ سنیه خاطرنشان كرد: از سال‌ها قبل، عربستان با برنامه‌ریزی‌های سنگینی كه داشت سعی می‌كرد یمنی‌ها را از مذهب زیدیه به وهابیت وارد كند كه بحمدالله نقشه‌های آن‌ها اكنون نقش بر آب شده و شاهد آن هستیم كه بسیار از زیدی‌های یمن شیعه اثنی‌عشری شده‌اند و این روند همچنان ادامه دارد.

این كارشناس سیاسی فلسطینی در پایان با اشاره به اینكه طبق وعده رهبر انقلاب به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهیم بود، اظهار داشت: سید حسن نصراللّه در مصاحبه‌ای كه اخیرا داشت در پاسخ به سؤال خبرنگار كه پرسید: «چه کسی در قدس نماز خواهد خواند؟ فرزندانتان یا نوه‌های شما؟» گفت: «من به شخصه شدیدا امیدوارم خودم در قدس نماز بخوانم» كه این صحبت بسیار منطقی ‌است و ان‌شالله به زودی شاهد چنین موضوعی خواهیم بود.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha