جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 10, 2024
فریدون همتی - استاندار هرمزگان

حوزه/ استاندار هرمزگان گفت: هرمزگان مهد وحدت و همدلی در کشور است و انسجام بین مردم و مسئولان و علمای شیعه و اهل سنت در استان موج می زند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از هرمزگان، فریدون همتی، پیش از ظهر امروز در آئین تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان که همزمان با شورای اداری این استان در تالار شهید آوینی برگزار شد، اظهار داشت: آیت الله نعیم آبادی امام جمعه بندرعباس در طول ۲۹ سال خدمت، نقش مهمی در هرمزگان داشت و در فراز و نشیب ها با مردم همراه بود.

استاندار هرمزگان تصریح کرد: وجود با برکت آیت الله نعیم آبادی برای استان هرمزگان و مردم آن محترم است و هیچ گاه از حافظه تاریخی مردم فراموش نمی شود.

وی افزود: وجود حجت الاسلام محمد عبادی زاده نیز به عنوان نماینده جدید ولی فقیه در هرمزگان بابرکت خواهد بود و مردم قدردان این انتخاب و قدردان اعتماد رهبری هستند که یکی از چهره های استان را برگزیدند.

همتی با بیان اینکه هرمزگان استانی است که شیعه و اهل سنت زندگی توام با همدلی و وحدت و انسجام را در سخت ترین شرایط دارند، خاطرنشان کرد: هرمزگان دارای مردمی شریف، نجیب و متدین هستند و همه استعدادها در آن نهفته است.

نشست شورای اداری استان با حضور حجج الاسلام والمسلمین محمد محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری و محمدجواد حاج علی اکبری، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه برگزار و حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده به عنوان امام جمعه جدید بندرعباس و نماینده ولی فقیه در هرمزگان معرفی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha