جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حسین هاشمی تختی نماینده بندرعباس در مجلس

حوزه/ نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم هرمزگان انتظار دارند به عنوان حافظان خلیج فارس با رهبر انقلاب دیدار کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از هرمزگان، حسین هاشمی تختی، پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان اظهار داشت: خاضعانه و خاشعانه دستان مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای رو می‌بوسم و از زحمات و تلاش‌های آیت الله نعیم آبادی به نمایندگی از مردم تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: بنده به عنوان نماینده مردم از مقام معظم رهبری تشکر می‌کنم که از بین بهترین علمای استان هرمزگان که بعد از انقلاب پرورش یافته‌اند بهترین را برای نمایندگی خود در استان و امامت جمعه بندرعباس انتخاب کردند.

نماینده مردم بندرعباس، قشم، حاجی آباد و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی خطاب به حجت الاسلام محمدی گلپایگانی گفت: در استان هرمزگان زمینه‌های زیادی اعم از شیعه  و سنی، مهاجر و بومی و جناح‌های مختلف سیاسی، اصولگرا و اصلاح طلب برای بروز اختلاف وجود دارد اما از خدمات آقای نعیم آبادی است که وحدت در هرمزگان حاکم بوده و مشکل اختلافاتی نداریم.

هاشمی تختی بیان کرد: از خدمات آقای نعیم آبادی نهضت مسجدسازی است که مساحت بسیار بالایی در استان  به برکت تلاش‌های ایشان مسجد احداث شده است.

نماینده مردم بندرعباس قشم، حاجی آباد و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تقوای حجت الاسلام عبادی زاده بسیار محرز است و وی یک چهره علمی، امتحان پس داده و  مورد وثوق مردم است.

وی در بخش دیگر سخنان خود اظهار داشت: مردم هرمزگان پاسدار مرزهای ایران اسلامی هستند و  در جهت حمایت از مرزهایشان و خلیج فارس از پای نخواهند نشست و  آمادگی دارند با یک اشاره به پا خیزند.

هاشمی تختی تاکید کرد: مردم  هرمزگان درخواست دارند یک روز رو به عنوان پاسداران خلیج فارس چه در  روز ملی خلیج فارس و یا در روز ۱۲ تیر، خدمت مقام معظم رهبری برسند و با ایشان دیدار داشته باشند.

نماینده مردم بندرعباس، قشم ، حاجی آباد و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: استان هرمزگان در شرایط کنونی که دولت وضعیت خوبی ندارد تبدیل به یک کارگاه اقتصادی شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha