پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حاج علی اکبری

حوزه/ رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور گفت: به برکت نماز جمعه، خدمات اجتماعی در سراسر کشور صورت می‌گیرد امسال ۴۰ اَمین سالگرد نماز جمعه است، مرحوم آیت الله طالقانی در پنجم مرداد سال ۵۸ اولین نماز جمعه را خواند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد حاج علی اکبری، پیش از ظهر امروز در آئین تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان که همزمان با شورای اداری این استان در تالار شهید آوینی برگزار شد، اظهار داشت: نماز جمعه برای جامعه اسلامی ایران، یک لطف بزرگ است، امروزه در تمامی شهرهای کوچک و بزرگ نماز جمعه اقامه می‌شود.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به آثار و برکات اقامه نماز جمعه در کشور تصریح کرد: به برکت نماز جمعه، خدمات اجتماعی در سراسر کشور صورت می‌گیرد امسال ۴۰ امین سالگرد نماز جمعه است، مرحوم آیت الله طالقانی در پنجم مرداد سال ۵۸ اولین نماز جمعه را خواند.

وی افزود: امید داریم تا بتوانیم در نهاد ائمه جمعه، این رهنمودهای مقام معظم رهبری که در دیدار با ائمه جمعه بیان کردند جامه عمل بپوشیم.

حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری خاطرنشان کرد: اما این جلسه برای تقدیر و تشکر از یک امام جمعه باصفا و تجلیل از خدمات این مرد دوست داشتنی و فعال به خصوص در حوزه تحقیق و تربیتی تشکیل شده است، وی انسان بسیار خوش اثر است.

وی گفت: از آیت الله نعیم آبادی آثار ماندگاری در حوزه‌های اخلاقی و سخت افزار وجود دارد، مسجد با عظمت جامع بندرعباس یکی از آثار این مرد خوش اثر است که امیدوارم خداوند به احسن وجه از وی قبول کند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور افزود: حجت الاسلام محمد عبادی زاده به عنوان فرزند برومندی از استان هرمزگان این سکان را با ابتکار عمل خود به دست می‌گیرد.

وی گفت: جایگاه نماینده ولی فقیه ضمن همکاری و هماهنگی با تمامی مسوولان و دستگاه‌های اجرایی، می‌تواند منشأ خیرات و برکات فراوانی باشد.

حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری بیان کرد: این مراسم و حضور باشکوه آحاد مردم نشان‌دهنده محبوبیت و جایگاه آیت‌الله نعیم‌آبادی است.

وی اظهار کرد: آیت‌الله نعیم‌آبادی فردی عالم، دانشمند و جلوه‌های ماندگاری از خود در هرمزگان بر جای گذاشت که مسجد جامع بندرعباس نمونه بارز این ویژگی‌هاست.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور یادآور شد: حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبادی زاده فردی مؤمن و کاردان است که با حفظ تجربیات گذشته و ابتکارات جدید راه آیت‌الله نعیم‌آبادی را ادامه خواهد داد و جایگاه نماینده ولی‌فقیه جایگاهی رفیع است که باید قدر این جایگاه را بدانیم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha