جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
محمد عبادی زاده - امام جمعه بندرعباس

حوزه/ نماینده جدید ولی‌فقیه در استان هرمزگان گفت: امیدوارم در طول دوران مسئولیتم شرمنده مقام معظم رهبری و مردم نشده و بتوانم خدمتگزاری برای مردم استان هرمزگان باشم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از هرمزگان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد عبادی زاده، ظهر امروز در آئین تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان که همزمان با شورای اداری این استان در تالار شهید آوینی برگزار شد، اظهار داشت: مراتب تشکر و قدردانی خود را خدمت تمامی حاضرین و به‌ویژه مهمانان این مراسم اعلام می‌کنم.

وی ادامه داد: از مقام معظم رهبری، دیده‌بان و ناخدای کشتی انقلاب اسلامی در میان امواج سهمگین دنیای امروز که جامعه اسلامی را به صراط مستقیم هدایت می‌کنند، به‌واسطه اعتمادشان به بنده حقیر تشکر می‌کنم و امیدوارم ظرفیت و قدرت تحمل و توانمندی را در جهت عملیاتی کردن رهنمودهای ایشان داشته باشم.

نماینده جدید ولی‌فقیه در استان هرمزگان اظهار کرد: بر اساس سه اصل هدایت، نظارت و حمایت  مأموریت ائمه جمعه استان‌ها بتوانم با سرلوحه گفتمان سازی رهنمودهای مقام معظم رهبری گام مهمی در جهت حرکت چرخ انقلاب اسلامی بردارم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبادی زاده با بیان اینکه امیدوارم در بعد نظارتی بتوانم به‌عنوان چشم و گوش مردم استان هرمزگان بوده و مطالباتشان را بازگو کنم، تصریح کرد: امیدوارم در جهت رفع مشکلات هم کمک‌کننده مردم باشم و هم کارگزاران ایران اسلامی.

وی افزود: امیدوارم با تزریق روحیه امید و ارائه خدمات کارگزاران انقلاب اسلامی مانع از نقشه‌های دشمنان شده و نور امید را در جامعه روشن کنیم.

نماینده جدید ولی‌فقیه در استان هرمزگان اضافه کرد: امیدوارم در کنار مردم استان هرمزگان همان‌طور که در بیانات مقام معظم رهبری اشاره شده بود، بتوانم در تحقق گام دوم انقلاب اسلامی حرکت کرده و بتوانیم رهنمودهای مقام معظم رهبری را عملی کنم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبادی زاده در پایان عنوان کرد: امیدوارم در طول دوران مسئولیتم شرمنده مقام معظم رهبری و مردم نشده و بتوانم خدمتگزاری برای مردم استان هرمزگان باشم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha