سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
سید عبدالباعث قتالی امام جمعه اهل سنت بندرعباس

حوزه/ امام‌جمعه اهل سنت بندرعباس گفت: وحدت علمای اهل سنت و شیعه در استان هرمزگان مثال‌زدنی است که پایه این وحدت آیت‌الله نعیم‌آبادی بود و این دستاورد مهم شایسته تقدیر است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از هرمزگان، سید عبدالباعث قتالی، پیش از ظهر امروز در آئین تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان که همزمان با شورای اداری این استان در تالار شهید آوینی برگزار شد، اظهار داشت: حقیقتاً واژه نور در قرآن کریم با اهمیت است و این به سمت جلو رفتن و روشن شدن است.

امام‌جمعه اهل سنت بندرعباس با بیان اینکه اکنون پس از جهل سال از انقلاب اسلامی همگی شادمان و خرسند در کنار وحدت کنار هم قرارگرفته‌ایم، تصریح کرد: 29 سال فضای خطبه، سخنرانی، جو انقلابی در ید آیت‌الله نعیم‌آبادی بود و ایجاد وحدت و تعامل پسندیده وی قابل‌تقدیر بود.

قتالی با اشاره به اینکه کتابخانه آیت‌الله نعیم‌آبادی ذخیره مهمی برای علمای هرمزگان بود، اظهار کرد: معرفت و شناخت مقام معظم رهبری از اهمیت استان هرمزگان در حکم انتصاب نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان نشان‌دهنده توجه نظام جمهوری اسلامی به این استان است.

وی خاطرنشان کرد: وحدت علمای اهل سنت و شیعه در استان هرمزگان مثال‌زدنی است که پایه این وحدت آیت‌الله نعیم‌آبادی بود و این دستاورد مهم شایسته تقدیر است.

امام‌جمعه اهل سنت بندرعباس با اشاره به اینکه حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبادی زاده فرزند برومند هرمزگان است و بی‌شک توصیه‌های مقام معظم رهبری سبب فصل زرین دیگری در هرمزگان خواهد بود، اضافه کرد: علم پروری، مشارکت در امور خیر، تنفر از افراطی‌گری و وحدت از خصایص مهم هرمزگانی‌هاست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha