چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 499549
۲۸ تیر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۳
علی لاریجانی مجلس

حوزه/ علی لاریجانی با صدور پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت متولی مدرسه علمیه حقانی قم و رئیس مؤسسه دائرة المعارف فقه اسلامی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی، با صدور پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت رئیس مؤسسه دائرة المعارف فقه اسلامی و تولیت مدرسه علمیه حقانی قم را تسلیت گفت. 

لاریجانی در متن پیام تسلیت برای درگذشت حجت الاسلام و المسلمین حائری نوشته است:

درگذشت حجت‌الاسلام  سید علیرضا حائری، رئیس مؤسسه دائرة المعارف فقه اسلامی موجب تأسف و تاثر شد.

ایشان‌از شخصیت های توانمند و خبره در علوم حوزوی و دینی و دارای منزلت علمی و شایستگی وافر در  تهیه دائره المعارف فقه اسلامی بودند که از سوی رهبرمعظم انقلاب، این مسئولیت علمی   را به عهده داشتند و  خدمات ارزشمند فراوانی عرضه نمودند .

اینجانب ضمن عرض تسلیت به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، حوزه های مقدسه قم و نجف، مقام معظم رهبری و بیت محترم ایشان ، از درگاه خداوند  برای آن روحانی گرانقدر، رحمت واسعه و علودرجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می کنم.

همچنین در پیام رئیس مجلس شورای اسلامی در پی درگذشت تولیت مدرسه علمیه حقانی قم آمده است:

درگذشت آیت الله حسین حقانی، متولی مدرسه علمیه حقانی قم موجب تأسف و تأثر شد.

این روحانی فاضل و جلیل القدر  در طول عمر با برکت خویش به فراگیری و نشر علوم‌دینی و تربیت طلاب  اهتمام وافر  داشتند و آثار علمی و پژوهشی ارزشمندی در زمینه های تاریخی ، فقهی، اصولی و  فلسفی از خویش به جای گذاشتند .

اینجانب ضمن عرض تسلیت به روحانیت  معظم و حوزه  علمیه قم به ویژه اساتید و طلاب مدرسه حقانی و بیت مکرم ایشان ، از درگاه خداوند متعال برای آن عالم‌فقیه، رحمت و مغفرت و برای بازماندگان‌صبر واجر  مسألت می کنم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha