شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام و المسلمین عبادی

حوزه/ امام جمعه بیرجند با بیان اینکه تمدن اروپا، تمدن نیست بلکه وحشی گری مدرن است، گفت: تاریخ نشان می دهد که اروپایی ها هیچ زمانی متمدن نبوده اند، اگرچه در تکنیک پیشرفت کرده اند اما آنچه به آن ها جهت می دهد، قانون شکنی، تجاوز و تعدی به حقوق دیگران است.

به گزارش خبرنگار «حوزه» در بیرجند، به نقل از دفتر امام جمعه، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، صبح امروز در دیدار با مسئولان و کارکنان حفاظت اطلاعات نیروی انتظامی و مرزبانی خراسان جنوبی اظهار کرد: هر زمانی که سخن از مرز و مرزبانی می شود آنچه در ذهن تداعی می شود مرزهای کشوری است اما در یک بحث تخصصی و شناختی هر چیزی دارای مرز است حال می خواهد امور فیزیکی باشد یا معنوی، لذا اگر انسان ها نسبت به این قضیه از یک شناخت لازم برخوردار بودند، آن زمان یک تمدن انسانی و الهی حاکم می شد، اما متاسفانه اینچنین نیست.

وی با بیان اینکه فرق بین خوبی‌ها و بدی‌ها در مرزهای آن مشخص می شود، افزود: یک انسان و جامعه متمدن از مرزهای خود به خوبی محافظت می کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: حقیقت تمدن این است که انسان ابتدا در مسئله خودشناسی و جهان شناسی، حدود و مرزهای انسانیت را مشخص و آن را رعایت کند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه کار استعمارگران بر هم زدن مرزهاست، تصریح کرد: امروز ما با وحشی های بدتر از مغول یعنی کسانی که هیچگونه مرز، عهد، پیمان، تعهد و اخلاقی ندارند روبرو هستیم.

وی ادامه داد: استعمارگران همواره در هر کشوری که قدم می گذارند، افراد را به انواع و اقسام فسادها، منکرات، مشروبات الکی، رشوه، ریا و دزدی آلوده می کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ابراز داشت: غربی ها امروز وحشی گری خود را با تکنیک مجهز و مرزهای انسانیت را از بین برده اند لذا هیچ انسانی در دنیا در امان نیست.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی یادآور شد: تاریخ نشان می دهد که اروپایی ها هیچ زمانی متمدن نبوده اند، اگرچه در تکنیک پیشرفت کرده اند اما آنچه به آن ها جهت می دهد، قانون شکنی، تجاوز و تعدی به حقوق دیگران است.

وی با بیان اینکه تمدن اروپا، تمدن نیست بلکه وحشی گری مدرن است، گفت: اروپایی های وحشی با ورود به قاره آمریکا 80 میلیون از 100 میلیون انسان بومی را به قتل رساندند و بر روی قبر آن ها ایالات متحده آمریکا را به وجود آوردند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: امروز در آمریکا، همه ی امکانات در دست سرمایه داران قرار دارد و از طرفی 40 میلیون گرسنه هرچه فریاد می زنند صدایشان به جایی نمی رسد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی عنوان داشت: استعمارگران برای اینکه بتوانند بر جامعه ای حاکم شوند و مردم را به نوکری خود درآورند ابتدا آن جامعه را فاسد می کنند تا راه برای رسیدن به اهدافشان باز شود.

وی مطرح کرد: امروز ریشه انواع و اقسام فسادها به اروپا برمی گردد، اما بسیار تعجب آور است از کسانی که به اسم مسلمان در همین کشور افتخارات این انقلاب عظیم را که برای نجات بشر و زمینه سازی ظهور حضرت مهدی(عج) آمده است را نادیده گرفته و هنوز به دنبال فرانسه، آمریکا، انگلیس و دشمنان هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه غربی ها در عین حالی که شدید ترین محدودیت ها را برای ملت ها و کشورهای دیگر لحاظ می کنند اما خود را در همه ی کشورها آزاد می بینند، ادامه داد: اخیرا مقامات دیپلماسی ما را آنقدر محدود کردند که فقط از سازمان ملل تا مکان استقرار حق حرکت داشتند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی خطاب به مسئولان امنیتی گفت: متأسفانه آمریکایی ها وارد کشور می شوند و به خاطر ولنگاری هایی که در داخل داریم مشاهده می کنید که در روزنامه ها و رسانه ها اعلام می کنند که افرادی سرزده به هر استانی سفر کرده اند و حتی تحت عنوان محیط زیست از صحنه های امنیتی نیز سر درآورده اند، آیا این مرز ندارد؟ چرا نسبت به دشمن اینقدر بیخیال هستیم؟

وی با اشاره به اینکه مرز در همه ی مسائل وجود دارد و دشمن اگر مرزهای عقیده و فکر را خراب کند همه چیز را خراب کرده است، افزود: این برنامه 2030 که چراغ خاموش در کشور در حال انجام است و گاهی در کلاس های آموزش و پرورش و گاهی در زیر مجموعه ارشاد و غالب های گردشگری نمایان می شود، نشان از فروپاشی مرزها دارد، و این یک برنامه استعماری است که به وسیله خودمان در حال انجام است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تأکید کرد: شما امروز با افرادی در دنیا روبرو هستید که یاغی و سرکش هستند و همواره در هر جامعه ای نیز از آدم های سرکش و اهل بغی، قانون شکن و مرزشکن پشتیبانی می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی در پایان با بیان اینکه اگر کشور در اختیار بعضی ها باشد، هم کشور و هم نسل آینده را می فروشند، گفت: نیروهای حفاظت اطلاعات چه در غالب مرزبانی ها و چه در غالب حفاظت ها به عنوان بهترین دوستان گمنام برای جامعه، مکتب و انقلاب شناخته و ناشناخته کار می کنند.

 

انتهای پیام/ط

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha