پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام و المسلمین آشتیانی

حوزه/ رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم گفت: برنامه ریزی هایی که در کارگروه حوزه و ستاد امر به معروف و نهی از منکر در قالب پنج ساله پیش بینی شده، نویدبخش آینده ای روشن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر که در سالن آیت الله حائری مرکز مدیریت حوزه های علمیه برگزار شد،  امر به معروف و نهی از منکر را یک کار پیچیده و سخت دانست و بیان کرد: برنامه ریزی هایی که در کارگروه حوزه و ستاد امر به معروف و نهی از منکر در قالب پنج ساله پیش بینی شده، نویدبخش آینده ای روشن است.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم گفت: متاسفانه این وضع ناهنجاری در قم روز به روز بدتر می شود و این ظواهر تا جلوی حرم کشیده شده و کار کردن امروز بسیار سخت تر از گذشته می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی مطرح کرد: تذکر نرم و با آرامش تاثیرگذار بوده و متاسفانه امروز همان دوره ای است که در روایات آمده منکر تبدیل به معروف می شود.

وی ادامه داد: در مسجد جمکران کارگروهی در راستای امر به معروف و نهی از منکر تشکیل شده، کارگروهی نیز از طرف نیروی انتظامی تشکیل شده که کارهای خوبی در آن در حال انجام است.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم تاکید کرد: با آموزش و پرورش، دانشگاه ها و اصناف همکاری هایی صورت گرفته و در آموزش و پرورش قریب به دو هزار نفر آموزش می بینند.

حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب چندین بار درباره قم تذکر داده اند و ما باید کارهایی انجام دهیم تا وقتی در تاریخ 19 دی خدمت ایشان رسیدیم، سربلند باشیم.

وی یادآور شد:با هجمه هایی که وجود دارد، ما وعده های الهی را فراموش کرده ایم و از طرفی بیشتر به حاشیه می پردازیم، اگر ما حملات دشمن را بررسی نکنیم و با پیگیری وارد میدان نشویم، مشخص نیست چه پیش می آید.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم ابراز کرد: هر کسی در راه خدا قدم بردارد خدا به کمک او می آید، ما نباید این نصرت الهی را فراموش کنیم، بلکه باید با تکیه بر آن به صورت جدی کار کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی بیان کرد: اگر این بیماری مزمن شود، هیچ کاری نمی شود کرد، باید ما قبل از اینکه اتفاقی رخ دهد وارد عمل شویم، چرا که در فضای مجازی می بینیم که دائما به بدحجابان خط داده می شود.

وی ابراز کرد: هیئت اندیشه ورز متشکل از نمایندگان دستگاه های مختلف در هر هفته تشکیل می شود و نکات مربوط به امر به معروف و روش های آن در این هیئت مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

کد خبر: ۳۱۳/۵۶

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha