جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رئیس شورای اتحاد اهل سنت پاکستان

حوزه/ صاحبزاده حامد رضا گفت: برای عربستان از این خجالت آورتر چه می تواند باشد که جدیدترین سلاح را دارد، قدرت های جهانی با او همراه هستند و باز هم نتوانست بر مردم معصوم و بی دفاع یمن پیروز شود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، صاحبزاده حامد رضا در مصاحبه با اسلام تایمز گفت: برای عربستان از این خجالت آورتر چه می تواند باشد که جدیدترین سلاح را دارد، قدرت‌های جهانی با او همراه هستند و ارتش 41 کشور را دارد و باز هم چهار سال است که نتوانسته بر مردم معصوم و بی دفاع یمن که نه سلاح دارند، نه پول دارند پیروز شود؛ چون این وعده خداوندی است که هیچ قدرتی از قدرت ایمان بزرگتر نیست.

رئیس شورای اتحاد اهل سنت پاکستان با بیان اینکه عربستان اگر حتی 100 سال هم با مردم یمن بجنگد پیروز نخواهد شد افزود: آنها اقتصاد، مردم و کشور یمن را نابود کردند به گونه ای که در یمن هیچ چیزی باقی نمانده است. عربستان از این بدتر چه کاری می‌خواهد با یمنی ها انجام بدهد؟

وی در مورد معامله قرن اظهار داشت: در مورد معامله قرن کشورهای اسلامی منافقانه رفتار می کنند. معامله قرن در اصل برای فراهم کردن مجوز به رسمیت شناختن یک رژیم غاصب و جعلی است و اگر کشورهای اسلامی برای تحقق معامله قرن به دشمنان کمک کنند، این ظلم بزرگی نسبت به فلسطین و فلسطینی ها خواهد بود.

حامدرضا ادامه داد: در مورد فلسطین من با قاطعیت می گویم که جز ایران و پاکستان هیچ کشوری به فلسطین کمک نکرد و ایران در همه زمینه ها حامی فلسطین بوده و هست و با به رسمیت نشناختن اسرائیل کمک بزرگی به مسئله فلسطین کرد.

وی در مورد تهدیدهای آمریکا علیه ایران گفت: باید به آمریکا بگویم که ما حامی جنگ در منطقه نیستیم، اما اگر آمریکا به ایران جنگی تحمیل کند، ما حتما از کشور برادر اسلامی ایران حمایت خواهیم کرد و من از دولت پاکستان هم می‌خواهم که اعلام کند که درصورت جنگ آمریکا و ایران؛ پاکستان در کنار ایران خواهد ایستاد، چون اولا ایران یک کشور اسلامی است و از سوی دیگر ایران به گردن ما حق زیادی دارد و در مشکلات به داد ما رسیده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha