پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مبلغ

حوزه/ حجت الاسلام زنده دل از برگزاری سلسله کارگاه های آموزشی ویژه مبلغان تخصصی کلام، فرق و ادیان تحت عنوان «تربیت مبلغ فضای مجازی» خبر داد.

حجت الاسلام مجتبی زنده دل در گفت وگو با خبرنگار «حوزه» در اصفهان، اظهار کرد: تمام تلاش ما این است که ملبغین به سلاح روز مجهز شوند؛ سلاح روز، امروزه  به تعبیر رهبری فضای مجازی و رسانه است، لذا تلاش داریم مبلغین تخصصی به این سلاح روز مجهز شده و در جهت تبیین و ترویج معارف اهل بیت از این سلاح روز بهره ببرند.

وی عنوان کرد: براین اساس دوره ای آموزشی به صورت سلسله کارگاه های آموزشی ویژه ویژه مبلغان تخصصی کلام و فرق و ادیان تعریف کرده ایم.

وی بیان کرد: طلاب و روحانیونی که برای مرزبانی از مکتب اهل بیت(ع) در مقابل مکاتب و فرق های ضاله و انحرافی چون وهابیت، بهائیت، مسیحیت تبشیری و تصوف و عرفان های نوظهور آموزش تخصصی دیده اند ، برای شرکت در  دوره های تربیت مبلغ فضای مجازی، دعوت می شوند.

رئیس اداره فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان عنوان کرد: در حال حاضر برای این دوره آموزشی سه کارگاه تعریف شده است، اولین کارگاه در موضوع تکفیر و رسانه توسط حجت الاسلام دکتر علیزاده موسوی رئیس میز تخصصی نقد وهابیت بود؛ در حوزه مسیحیت و رسانه، رویکرد انواع فرق با رسانه و تشریح فعالیت های هر فرق در عرصه فضای مجاز ی و رسانه دومین کارگاه تعریف شده است.

حجت الاسلام زنده دل ادامه داد:  سومین کارگاه، شیوه های تبلیغ  گرافیکی دین در فضای مجازی  توسط حجت الاسلام صادقیان است.

رئیس اداره فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان  توضیح داد: از مزایای شرکت در این دوره حمایت از تولیدات این گروه ها در قالب عکس نوشت، گرافیک وموشن گرافیکی و همچنین کمک به روحانیون برای تشکیل گروهای تخصصی تبلیغی در فضای مجازی است

وی افزود: در این دوره 65 نفراز مبلغین تخصصی اعم از خواهر و برادر شرکت کرده اند.

حجت الاسلام زنده دل ابراز کرد: هدف از برگزاری این سلسله کارگاه های اموزشی که درآینده ادامه دارد خواهد بود، تولید محصولات در فضای مجازی توسط مبلغین تخصصی و هم آشنایی حداقلی با مباحث گرافیکی  برای تولید فیلم و عکس و موشن گرافیکی  است.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • الهه مظاهری IR ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
    0 0
    باسلام لطفا فایل کلاسها در کانال صفیر قرار بدید . تشکر