شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مهدویت

حوزه/ دومین اجلاسیه فعالان مهدوی سراسرکشور به همت مجمع راهبردی اندیشه مهدویت با موضوع ایجاد تمدن نوین اسلامی و زمینه سازی برای ظهور با حضور و سخنرانی شخصیت های حوزوی و دانشگاهی فعال در عرصه مهدویت ۲ تا ۴ مردادماه سال جاری در مشهد برگزار می‌شود.

علی رضازاده، دبیراجرایی دومین اجلاسیه فعالان مهدوی سراسر کشور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مشهد، درباره برنامه های این همایش گفت: پس از گذراندن چهلمین سال انقلاب اسلامی و صدور بیانیه گام دوم انقلاب توسط رهبر انقلاب، دومین اجلاسیه سراسری فعالان مهدوی با محوریت ایجاد تمدن نوین اسلامی و زمینه سازی برای ظهور با حضور ۴۰۰ نفر از نخبگان و مدیران مجموعه های منتخب مهدوی کشور برگزار می شود.

وی در ادامه به سایر موضوعات مطرح در این اجلاس اشاره کرد و افزود: موج جهانی منجی طلبی در عصر امام خمینی(ره)، نقش جوانان و جوان گرایی در تمهید ظهور، عدالت در حکومت اسلامی زمینه ساز ظهور، خدمات متقابل انقلاب اسلامی و مهدویت و بیداری اسلامی و امت واحده زمینه ساز ظهور از جمله موضوعات دومین اجلاسیه فعالان مهدوی سراسرکشور است.

رضازاده در ادامه درباره سخنرانان این اجلاس گفت: آیات و حجج الاسلام و المسلمین صدیقی، سید مجتبی حسینی، حاجتی، هاشم الحیدری، نیلی پور، قرائتی، دکتر شفیعی سروستانی و رحیم پورازغدی و‌... از جمله سخنرانان این اجلاس هستند.

گفتنی است، دومین اجلاس فعالان مهدوی سراسر کشور ۲ تا ۴ مرداد ماه سال ۹۸ در سالن همایش های آستان قدس رضوی با سخنرانی شخصیت های حوزوی و دانشگاهی در عرصه مهدویت برگزار می شود.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۴

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha