سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ |۱۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 17, 2024
کد خبر: 502398
۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵
همایش ملی تصوف

حوزه/ رئیس اداره آموزش‌های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: دوره تخصصی «نقد تصوف» توسط دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان ویژه طلاب خواهر و برادر اصفهان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، مجید شجاعی، صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حجت الاسلام محمد علی پاکدل، مسؤل کارگروه تصوف قطب تعمیق ایمان دینی و مبارزه با جریان ها و فرق انحرافی، استاد دوره خواهند بود.

وی با بیان این که دوره مقدماتی «نقد تصوف» در 6 جلسه برگزار می شود، اذعان داشت: کسانی که با موفقیت دوره را به پایان برسانند می توانند با شرکت و کسب نمره قبولی در مصاحبه علمی وارد دوره تخصصی نقد تصوف شوند.

رئیس اداره آموزش‌های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با اشاره به اینکه گواهی معتبر پایان دوره به شرکت کنندگان ارائه خواهد شد، گفت: اولویت در اعزام به عنوان مبلغ تخصصی، تدریس در دوره ها و کارگاه های «نقد تصوف» و مشارکت در پروژه های تحقیقاتی و تشکیل گروه فرهنگی و تبلیغی از دیگر امتیازات شرکت در این دوره خواهد بود.

وی در پایان گفت: علاقه مندان برای ثبت نام در این دوره می توانند به پایگاه اینترنتی مرسلات به نشانی www.Morsalat.ir مراجعه نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha