جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام نواب رئیس هیئت مدیره مرکز خدمات

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین نواب با بیان اینکه باید روحانیت ارتباط خود را با مردم گسترده کند گفت: هجمه‌هایی که در فضای مجازی علیه روحانیت درست کرده‌اند یک‌راه حل بیشتر ندارد و آن برقراری ارتباط گسترده با مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام و المسلمین نواب پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه سی و دومین همایش مدیران مرکز خدمات گفت: مرکز خدمات حوزه‌های علمیه نهادی پربار و اثرگذار در جمع روحانیت کشور شده است و امیدواریم خداوند هر روز به بالندگی، پیشرفت، سربلندی و موفقیت این مرکز کمک کند.

وی بیان کرد: روحانیون مشکلات معیشتی بسیاری دارند ولی از طرف دیگر مسئولیت سنگینی در هدایت جامعه دارند و انتظارات از روحانیت بسیار زیاد است و جوسازی‌های بسیاری علیه آنها صورت می‌گیرد.

رئیس هیئت مدیره مرکز خدمات با بیان اینکه باید روحانیت ارتباط خود را با مردم گسترده کند گفت: هجمه‌ای که در فضای مجازی علیه روحانیت درست کرده‌اند یک راه حل بیشتر ندارد و آن برقراری ارتباط گسترده با مردم است

وی تصریح کرد: شورایی در قم با حضور مدیران ارشد نهادهای عالی حوزوی تشکیل شده است و من پیشنهاد می‌کنم این شورا در تمامی استان‌ها با حضور مدیران مراکز حوزوی استان‌ها و نمایندگان ولی‌فقیه تشکیل شود تا بتوانند نسبت به هماهنگی نهادهای حوزوی و همچنین استفاده از ظرفیت روحانیون در برنامه‌های فرهنگی استان برنامه‌ریزی کنند.

رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب گفت: طلبه ها باید در مساجد حضوری پررنگ داشته باشند و با جوان‌ها ارتباط برقرار کنند چراکه ارتباط روحانیت با مردم است که مشکل جوسازی علیه روحانیت را حل می‌کند.

رئیس هیئت مدیره مرکز خدمات افزود: شما می‌توانید با هماهنگی بیشتر در استان‌ها کانون‌های فعال فرهنگی را شناسایی و آنها را الگو قرار دهید.

وی گفت: فطرت جوانان پاک و دلشان با اسلام است و طلاب باید به میان آنها رفته و ارتباط چهره به چهره برقرار کنند.

انتهای پیام/313/30

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha