چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام اسلامی

حوزه/ نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر این که مسئولین باید یش از هر چیز به فکر خدمت صادقانه و خالصانه به مردم خصوصا قشر آسیب پذیر باشند، گفت: کاری که می کنید به نفع مردم باشد نه اینکه برای محبوب شدن بین مردم . اگر برای خدا کار کنید خداوند شما را محبوب قلب مردم می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی، صبح امروز در دیدار نوروزی جمعی از مسئولین شهرستانی و استانی که در دفتر امام جمعه تاکستان برگزارشد، گفت: مدیران باید خدمت به مردم به ویژه افراد مستضعف را در اولویت کار خود قراردهند.

وی با بیان این که کارکنان اداراتی که خدمت صادقانه و تعهد کاری را سرلوحه خود قرار داده‌اند موجب موفقیت آن دستگاه می‌شوند، افزود: شهيدان  رجایی و باهنر تجلی راستینی از روحیه خدمتگزاری به مردم بوده‌اند كه می‌توانند الگوی خدمتگزاران مردم باشند.

عضو خبرگان رهبری ادامه داد:  هدف از خدمت به مردم در درجه اول كسب رضايت خداوند متعال و افزايش رضايتمند ی مردم در جامعه باشد که باید بیش از همیشه به این امر توجه جدی داشته باشیم.

امام جمعه شهرستان تاکستان تصریح کرد: اگر قصد قصد غیر خدمت به مردم باشد دنیا و آخرت را از دست خواهیم داد.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی با تاکید بر این که مسئولین باید یش از هر چیز به فکر خدمت صادقانه و خالصانه به مردم خصوصا قشر آسیب پذیر باشند، گفت: کاری که می کنید به نفع مردم باشد نه اینکه برای محبوب شدن بین مردم . اگر برای خدا کار کنید خداوند شما را محبوب قلب مردم می کند.

عضو شورای حوزه علمیه  قزوین در ادامه با اشاره به خصومت دیرینه استکبار و امپریالیسم جهانی با جمهوری اسلامی ایران و اسلام، افزود:  پشتیبانی مردم از نظام و انقلاب و وجود رهبر معظم انقلاب اسلامی، دو مولفه ای هستند که در خنثی سازی توطئه های دشمنان نقشی اساسی دارند.

 نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری در پایان گفت: انقلاب اسلامی ایران بر پایه این دو مولفه روز به روز به آرمان‌های خود نزدیک و نزدیک تر می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha