جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین نواب

حوزه/ رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب با بیان این مطلب که رسانه حوزه، مکان بسیار مقدسی است، گفت: خبرگزاری حوزه، هفته نامه افق حوزه و هر فعالیتی که در رسانه غیرسیاسی و بی نظر و غیرجناحی انجام می شود، مقدس است.

حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» که در حاشیه بازدید از رسانه رسمی حوزه های علمیه انجام شد، اظهار داشت: بنده شخصیتی رسانه ای هستم و با رسانه، خبر، خبررسانی و شفافیت به شدت موافقم و از این که کارها را مخفی کنیم و نیمه مخفی ماه باشیم، مخالفم؛ روحانیت باید شفاف حرکت کند و همه امور او شفاف باشد.

وی ابراز داشت: حتی باید شهریه طلاب و اساتید ما هم شفاف باشد و مردم از آن اطلاع داشته باشند؛ امروز عضو هیئت علمی یک دانشگاه 8 میلیون یا 10 میلیون حقوق می گیرد؛ اما شب گذشته یکی از اساتید سطح عالی با 20 سال سابقه تدریس در حوزه با من صحبت می کرد و می گفت برای گذران زندگی مشکل دارم و ماهی یک میلیون درآمد دارم؛ امروز حداقل دستمزد در کشور هم از یک میلیون بیشتر شده؛ اما اساتید حوزه ما کمتر از آن دریافت می کنند.

رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب خاطرنشان ساخت: حوزه باید شفاف حرکت کند و این شفافیت به نفع حوزه و طلاب است و ما نباید از این شفافیت و اطلاع رسانی بترسیم و باید نگاه های سنتی تغییر کند.

رئیس هیئت مدیره مرکز خدمات حوزه ها علمیه با بیان این مطلب که رسانه حوزه، مکان بسیار مقدسی است، تصریح کرد: خبرگزاری حوزه، هفته نامه افق حوزه و هر فعالیتی که در رسانه غیرسیاسی و بی نظر و غیرجناحی انجام می شود، مقدس است؛ باید تمام اتفاقات و برنامه های حوزوی منعکس شود و از تمام روحانیون و بزرگان اخبار را منتشر نماییم.

حجت الاسلام والمسلمین نواب در پایان تأکید کرد: شما باید خبرگزاری همه حوزه و تمام جریانات آن باشید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha