پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله موسوی جزایری ، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز

حوزه/ امام جمعه اهواز، با بیان اینکه مردم نسبت به کالای ایرانی غیرت ملی داشته باشند، گفت: ترویج محصول داخلی یک فریضه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، امروز در همایش حمایت از کالای ایرانی که در سالن همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار شد، با تأکید بر اینکه حمایت از کالای ایرانی سبب پیشرفت و سرزندگی کشور می‌شود، اظهارداشت: عدم حمایت از کالای ایرانی سبب ورشکستگی کارخانه‌های داخلی و بیکاری بسیاری از جوانان می‌شود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، تعصب و غیرت به کالای داخلی را ضروری دانست و تصریح کرد: متأسفانه غیرت ملی نسبت به تولیدات داخلی از بین رفته است و مردم نسبت به اجناس خارجی غیرت و تعصب خاصی دارند.

آیت الله موسوی جزایری، با تأکید بر اینکه ملتی که به دشمن متعصب و غیرتمند باشد محکوم به شکست و نابودی است، افزود: تعصب به کالاهای خارجی به یک بیماری واگیردار در جامعه تبدیل شده است که هر چه سریع‌تر باید از گسترش این بیماری جلوگیری کنیم و ملت را نجات دهیم.

امام جمعه اهواز، گفت: روا نیست که شرکت‌های خارجی مستمر کار کنند و جوانان آنها مشغول باشند اما شرکت‌های داخلی ما تعطیل و جوانانمان به دنبال کار باشند

نماینده ولی فقیه در خوزستان، با اشاره به وظایف روحانیون و مبلغان نسب به حمایت از کالای ایرانی و ترویج این فرهنگ، اظهارداشت: آیه «تعاونوا علی البر و التقوا» مصداق بارز حمایت از کالای داخلی بوده و همه مردم نسبت به این مهم وظیفه دارند.

وی در پایان با بیان اینکه بی‌تفاوتی نسبت به کالای داخلی، نوعی بی‌تقوایی است، گفت: سکوت و عدم تبلیغ کالاهای داخلی جایز نیست و همه نسبت به این موضوع تکلیف شرعی دارند.

 

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha