جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر خدمت رسانی سازمان بسیج طلاب خراسان رضوی به ۱۰ روستای استان گلستان

حوزه/ روحانیون خراسان رضوی در قالب گروه های جهادی برای کمک سیل زدگان استان های کشور اعزام و در حال فعالیت جهادی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مشهد، آغاز سال نو شمسی و تعطیلات نوروزی 98 متفاوت نسبت به سال های قبل بود، بارش بارندگی در بیشتر شهرها و استان های کشور هنوز ادامه دارد و هر روز با سیلاب در برخی از مناطق کشور، خسارات فراوانی به بار می آورد.

گروه های امداد، سپاه پاسداران، ارتش و هلال احمر از همان روزهای آغازین در شهر هایی که دچار خسارت و آسیب شده اند، حاضر شده و خدمت رسانی می کنند.

گروه هایی نیز حضور دارند، که منتظر دعوت نامه و ابلاغ دستور به آنها و تماس تلفنی نیستند، بلکه هر زمانی که احساسی کنند گوشه ای این خاک پهناور به حضور آنها نیاز دارد، وارد میدان خدمت به مردم می شوند.

تعطیلات نوروز 98 فرصتی شد، تا بار دیگر  جمعی از مردان جهاد گر خراسان رضوی که لباس ترویج و تبلیغ دین بر تن دارند، این بار روش تبلیغ خود را تغییر دهند، و با تبلیغ عملی به کمک مردم سیل زده بشتابند .

چندین قرارگاه جهادی، طلاب خراسانی را به مناطق سیل زده اعزام کردند، از جمله قرارگاه شهید علیمردانی ، گروه تبلیغی راه سعادت، گروه جهادی مرحوم واله، قرارگاه تبلیغ طلاب خراسان  و...  که در حال حاضر در روستاهای مناطق مختلف گلستان از جمله آق قلا و گمیشان و ... در حال خدمت رسانی به سیل زدگان هستند.

حجت الاسلام مجید فاطمی ارفع ، رئیس بسیج طلاب خراسان رضوی که در حال حاضر در مناطق سیل زده استان گلستان حضور دارد، در گفتگو با خبرنگار «حوزه» گفت: از آغاز سیل در استان گلستان، طلاب جهادی در قالب دو گروه اعزام شده اند.

وی ادامه داد: سی هزار ساعت خدمات عمرانی، تبلیغی، توزیع محصولات فرهنگی و همچنین مواد غذایی مانند یک تن برنج، 500 عدد ماکارونی و... از جمله فعالیت های گروه های جهادی بسیج طلاب خراسان رضوی به 10 روستای استان گلستان از جمله آق قلا و گمیشان بوده است.

حجت الاسلام فاطمی ارفع گفت: با وجود سیلاب در خراسان و شهر کلات، در حال حاضر طلاب بسیجی خراسان رضوی به صورت همزمان به روستاهای استان گلستان و کلات در خراسان رضوی خدمت رسانی می کنند .

وی افزود: همزمان با عید مبعث رسول اکرم(ص)، از سوی سازمان بسیج طلاب خراسان رضوی، 250 بسته اسباب بازی اسباب بازی و محصولات فرهنگی به خانواده ها و کودکان سیل زده اهدا شد .

رئیس بسیج طلاب خراسان رضوی با اشاره به فعالیت های عمرانی طلاب در مناطق سیل زده، گفت: در کنار این فعالیت ها، بازی با کودکان، مشاوره دینی، بیان احکام، و ... از دیگر فعالیت های حوزویان خراسان رضوی است و با توجه به شروع کلاس های درس، حوزویان تا 16 فروردین در منطقه حضور خواهند داشت.

در ادامه این گزارش تصاویری از فعالیت های سازمان بسیج طلاب خراسان رضوی در مناطق سیل زده استان گلستان می بینید که تنها گوشه ای از فعالیت های جهادگران حوزوی است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha