جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 10, 2024
مهدی فیروزی

حوزه/ کارگاه دانش افزایی پژوهشی اساتید مدارس علمیه آذربایجان شرقی، از ۲۲ دی، با حضور ۲۰ نفر از اساتید مدارس علمیه استان آغاز خواهد شد.

حجت‌الاسلام مهدی فیروزی، معاون پژوهش حوزه علمیه آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز، با اشاره به برگزاری کارگاه دانش افزایی پژوهشی اساتید گفت: این دوره از ۲۲ دی، با حضور ۲۰ نفر از اساتید مدارس علمیه استان آذربایجان شرقی، در محل سالن جلسات مدیریت حوزه علمیه استان آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: در این دوره ۳ روزه، شرکت کنندگان با مراحل انجام پژوهش علمی، آشنایی با مراحل مسئله یابی و همچنین مراحل طراحی و ارکان پژوهش علمی آشنا خواهند شد.

معاون پژوهش حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی به نحوه انتخاب اساتید شرکت کننده در این دوره آموزشی اشاره کرد و ادامه داد: این کارگاه‌ها با فواصل مختلف طراحی و حسب اقتضا شرایط هر یک از اساتید می‌توانند در دوره مدنظر شرکت نمایند.

وی، در پایان، استاد این دوره را حجت الاسلام جواد نعمتی اعلام کرد و گفت: حجت الاسلام جواد نعمتی از اساتید حوزه و دانشگاه بوده و جز اساتید راهنما و مشاور مورد تأیید معاونت آموزش حوزه‌های علمیه است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha