پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی - امام جمعه خرم آباد

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان اینکه امروز پیشرفت اقتصادی کشور مطالبه اصلی مردم است، گفت: مردم با وجود مشکلات اقتصادی همچنان در برابر توطئه‌های دشمنان با بصیرت ایستاده اند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، امروز در مراسم گرامیداشت ایام الله دهه فجر که با حضور مردم و مسئولان لرستان در مصلی الغدیر خرم آباد برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی به اسلام و ایران عزت، آزادی، عظمت و استقلال بخشید و کشور را از سیطره زورگویان عالم رها ساخت.

وی با بیان اینکه با پیروزی انقلاب نام ایران جهانی و پرآوازه شد، افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی مکتب اهل بیت (ع) در جهان گسترش یافت و مردم بیش از پیش با معارف اسلامی و انقلابی آشنا شدند.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه امروز انقلاب اسلامی ایران در جهان سرلوحه حرکت انقلاب‌های آزادی خواه در جهان شده است، خاطر نشان کرد: امروز به برکت و شکوه انقلاب اسلامی غربی‌ها حاضر هستند پای میز مذاکره بنشینند و این نشان از عظمت والای انقلاب اسللامی در جهان است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه مردم با اتحاد و همدلی به رهبری امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند، گفت: مردم سرمایه اجتماعی انقلاب هستند و برای حفظ و صیانت از دستاوردهای انقلاب همیشه در صحنه و مشارکت هستند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان اینکه امروز پیشرفت اقتصادی کشور مطالبه اصلی مردم است، گفت: مردم با وجود مشکلات اقتصادی همچنان در برابر توطئه‌های دشمنان با بصیرت ایستاده اند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در پایان با اشاره به اینکه امروز نیز تبیین و نهادینه کردن اهداف بیانیه گام دوم انقلاب نیاز جامعه امروز است، خاطر نشان کرد: همه فعالان دینی فرهنگی باید با ترویج روحیه انقلابی گری، دشمن شناسی و استکبار ستیزی در جامعه در راستای حفظ صیانت از دستاوردها و برکات انقلاب تلاش کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha