پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ |۲۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 30, 2024
شبیری زنجانی

حوزه/ حضرت آیت‌الله‌ شبیری زنجانی در پیامی رحلت جانگداز حضرت آیت الله صافی گلپایگانی را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن پیام تسلیت حضرت آیت‌الله شبیری زنجانی در پی رحلت جانگداز حضرت آیت الله صافی گلپایگانی که از سوی دفتر این مرجع تقلید صادر شده است به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

رحلت تأسف‌بار فقیه اهل‌بیت عصمت و طهارت (علیهم‌السلام)، آیت‌الله‌العظمی آقای حاج شیخ لطف‌الله صافی گلپایگانی (رضوان‌الله‌علیه) را به محضر امام زمان حضرت بقیة‌الله‌الاعظم (ارواحنا فداه)، حوزه‌های علمیه و عموم شیعیان و خصوصاً بیت معظم ایشان تسلیت عرض می‌کنیم.

آن فقیه معظم که ارادت خاص به ساحت حضرت ولی‌عصر (عجل‌الله فرجه‌الشریف) داشت، عمر با برکت خویش را در راستای ترویج تعالیم نورانی اسلام و آموزه‌های مکتب اهل‌بیت (علیهم‌السلام)، و مبارزۀ با افکار و جریان‌های انحرافی گذراند و با تربیت فضلا و تألیفات ارزنده و خدمات اجتماعی، حسنات فراوان از خویش به یادگار گذاشت.

خدمات آن مرجع عالی‌قدر به حوزه‌های علمیه و محققان و مبلغان مذهب شیعه فراموش‌ناشدنی است. خداوند متعال روح آن فقیه پارسا را با انبیا و اولیای الهی محشور گرداند.

دفتر آیت‌الله‌العظمی شبیری زنجانی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • شاید دوست IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    0 0
    حوزه نیوز گرامی! بین دفتر یک مرجع تقلید و خود مرجع تقلید تفاوت از زمین تا آسمان است. این پیام را دفتر حاج آقا شبیری زنجانی صادر کرده اند، نه خود ایشان