چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ |۲۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 5, 2024
پویش پرچم افتخار شهید اقتدار

حوزه/ همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، پویش «پرچم افتخار به یاد شهید اقتدار» با همکاری مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه و پایگاه اطلاع رسانی khamenei.ir راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در سال ۱۳۵۹، درباره گرامیداشت ایام پیروزی انقلاب اسلامی توسط همه اقشار ملت و «نصب و اهتزاز پرچم» فرمودند: «در دهه‌ی فجر بر سَر در هر خانه‌ای پرچم بزنید، پرچم جمهوری اسلامی را در سطح شهرها و روستاها به اهتزاز در بیاورید. نشان بدهید که ملّت این خاطره را گرامی می‌دارد.»

بر اساس این گزارش، به مناسبت دهه مبارک فجر، مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه‌های علمیه همراه با پایگاه اطلاع رسانی khamenei.ir پویش (پرچم افتخار به یاد شهید اقتدار) را آغاز کرده است. لذا از عموم ملت مؤمن و انقلابی و بخصوص طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه درخواست دارد علاوه بر گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و شرکت در جشن انقلاب اسلامی، از نصب پرچم ایران در سر در خانه‌ها، مدارس، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه، مغازه‌ها و محل‌کار خود، یا معابر عمومی عکس بگیرند و آن را به یکی از شهدای کشورمان که پیشگامان اقتدار ایران هستند تقدیم کرده و با هشتگ #پرچم_افتخار و نام آن شهید عزیز در فضای مجازی منتشر کنند.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    0 0
    تقریبا تمام شد!