چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024
پذیرش

حوزه/ ثبت نام  و پذیرش دانش پژوه درمقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در موسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) و موسسه آموزشی مجتهده امین(ره) آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، پذیرش دانش‌پژوه در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد برای سال ۱۴۰۱-۱۴۰۰ از طریق آزمون اختصاصی در مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی (ره) و مؤسسه آموزش عالی مجتهده امین (ره) وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان و با همکاری دانشگاه باقرالعلوم آغاز شد.

مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی (ره) در نظر دارد برای مقطع کارشناسی ارشد در بخش برادران برای رشته‌های فقه سیاسی، فلسفه و کلام اسلامی و تبلیغ و ارتباطات فرهنگی و برای مقطع کارشناسی ارشد در بخش خواهران برای رشته‌های جامعه شناسی، تاریخ ایران اسلامی و مطالعات زنان با گرایش زن و خانواده دانش‌پژوه پذیرش کند.

همچنین گفتنی است این مؤسسه برای مقطع کارشناسی ویژه خواهران در رشته زبان انگلیسی با گرایش مطالعات اسلامی نیز دانشجو می‌پذیرد.

علاقه مندان به شرکت در این آزمون می‌توانند دفتر چه ثبت نام را از طریق لینک https://b۲n.ir/q۰۶۰۷۱ دانلود کنند و از طریق آدرس اینترنتی http://azmoon.bou.ac.ir ثبت نام کنند.

ثبت نام اختصاصی کارشناسی پس از ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ آغاز خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha