جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ |۲۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 31, 2024
ساخت حسینیه باب الحوائج(ع) در شهرک جهاد کرمانشاه

حوزه/ حجت الاسلام فرج اللهی مسئول گروه جهادی، مسجدی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: ساخت حسینیه باب الحوائج(ع) با مشورت آیت الله علماء و به همت مومنین خیّر، بسیجیان محل، بدون هیچ گونه کمک دولتی آغاز و این روزها مراحل پایانی را طی می کند.

حجت الاسلام رحمان فرج اللهی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، از آغازین روزهای ساخت حسینیه باب الحوائج (ع) واقع در حیاط مسجد حضرت قمر بنی هاشم (ع) یاد کرد و گفت: در سال ۱۳۹۷ طی نشست صمیمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با مردم محل، کلید عمرانی حسینیه ۴۰۰ متری زده شد.

امام جماعت مسجد حضرت قمر بنی هاشم (ع) ضمن قدر دانی از کمک‌های مردمی در ساخت حسینیه، ادامه داد: به لطف الهی در کنار همیاری مؤمنین خّیر، کمک‌های قابل تحسین خانواده‌های شهدای محل و شهر کرمانشاه، از پایه گرفته تا به این سطح از کار، یاری رسان ما در ساخت حسینیه بودند.

دبیر مجمع وعاظ و خطبای کرمانشاه با اشاره به ظرفیت‌های در نظر گرفته شده برای استفاده بهینه از این حسینیه، اظهار کرد: به حول و قوه الهی با تکمیل آن، پذیرای زائران اربعین از سایر نقاط ایران اسلامی که قصد عزیمت به زیارت اعتاب مقدسه در کشور عراق را دارند، خواهیم بود.

ساخت حسینیه باب الحوائج(ع) در شهرک جهاد کرمانشاه

حجت الاسلام فرج اللهی در ادامه به خاطره‌ای شیرین و جذاب از ارادت پدر یکی از جوانان مسجدی محل به روحانیت اشاره کرد و اظهار داشت: در خلال ساخت حسینیه، شخص محترمی به ما مراجعه کرد و گفت با چه زبانی از شما تقدیر و تشکر نمایم و خود را مدیون شما می دانم.

از ایشان سوال کردم که چه اتفاقی افتاده؟ در جواب گفت: اخلاق شما برای نسل جوان و پسر خودم، اثر گذار بوده که فرزندم در کار ساخت حسینیه در جمع شما می بینم و موجب خوشحالی و شور و شعف معنوی ام گردید.

خدا را شاکرم که نور چشمم را در کنار روحانیت، مؤمنین و مکانی مقدس دیدم. اتفاقاً این پدر عزیز، مبلغی را هم به کار عمرانی حسینیه هدیه کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • کرمیان IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
    0 1
    تقدیر و تشکر از روحانی جهادی و مردمی آقای فرج اللهی که انصافا در بین روحانیت استان سر آمد است.