جمعه ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ |۳۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 7, 2024
نماینده ولی‌فقیه در کردستان

حوزه/نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان از حافظان امنیت قدردانی کرد و گفت: حفظ و حراست از منابع طبیعی یک کار ارزشمند و معنویت افزا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی امروز در دیدار با مدیرکل، معاونین و کارکنان منابع‌طبیعی و آبخیزداری استان کردستان که در دفتر نماینده ولی‌فقیه برگزار شد، اظهار داشت: منابع طبیعی از انفال و حفظ و حراست آن با دولت است.

وی با بیان اینکه کردستان از لحاظ منابع طبیعی بسیار برخوردار است، افزود: مناظر طبیعی از نعمت‌های خدادادی بوده که خداوند به این استان هدیه کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با قدردانی از تلاش‌های همه حافظان منابع‌طبیعی، تصریح کرد: مسئولیت‌هایی همچون حفظ و حراست از امانت الهی بسیار ارزشمند و به کار انسان عمل و تقدس می‌دهد.

وی با بیان اینکه رفع تصرف امانت الهی از دست زمین‌خواران و متصرفان، ضروری است، خطاب به کارکنان منابع طبیعی افزود: کار مقدس، معنویت افزا و با برکتی را انجام می‌دهید و یقیناً این کار به زندگی‌تان برکت خواهد داد.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی بیان کرد: در آینده نزدیک از اقدامات انجام‌شده در حوزه منابع‌طبیعی در استان کردستان بازدید میدانی خواهیم کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha