یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
نادر حقیقی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه هرمزگان گفت: پاسداران جزو وفادارترین شاخه‌های انقلابی به نظام و انقلاب هستند و وظایف خود را در دفاع از انقلاب به نحو احسن انجام داده‌اند.

حجت‌الاسلام نادر حقیقی مدیر حوزه علمیه استان هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بندرعباس، با بیان اینکه میلاد امام حسین(ع) یکی از زیباترین نقاط تاریخ اسلام است، اظهار داشت: به برکت این مولود عزیز اسلام از انحرافی که طی حکومت سفاک معاویه پیدا کرده بود رهایی پیدا کرد.

وی افزود: قطعا عدم بیعت امام حسین(ع) با یزید نمونه‌ای از جهاد تبیین بود، چرا که این اقدام مهم و تاثیر گذار آن هم در روزگاری که معاویه تقریبا از همه برای یزید بیعت گرفته بود، سرآغاز جهادی تبیین‌ کننده بود که چهره زشت و پلید یزید با این قیام نمایان شد.

مدیر حوزه علمیه هرمزگان تصریح‌ کرد: امروز رهبر معظم انقلاب، وظیفه خطیر جهاد تبیین را به همه‌ ما واگذار کردند و لذا لازم است که تحت عنوان جهاد تبیین، همگان برای تحقق آن تلاش کنند.

حجت‌الاسلام حقیقی با اشاره به مقارن‌ شدن ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار خاطر نشان کرد: امروز دو نوع پاسداری در جامعه مورد تاکید است، اول پاسداری مرسوم که پاسداری از مرزهای جغرافیایی، سیاسی و امنیتی یک کشور است و دوم پاسداری از مرزهای اعتقادی، فرهنگی و ارزشی جامعه اسلامی که بحمدالله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در هر دو پاسداری خوش درخشیده است.

وی خاطر نشان کرد: پاسداری از مرزهای اعتقادی، فرهنگی و ارزشی جامعه بر دوش روحانیت و حوزه‌های علمیه است، اما با این وجود پاسداران انقلاب اسلامی دوشادوش حوزه‌ها همواره تلاش و مجاهدت کرده‌اند و در یک کلام باید بگوییم پاسداران در دفاع از انقلاب و اسلام وظایف خود را به نحو احسن انجام داده‌اند.
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha