پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
هادی معارفی

حوزه/ رئیس اداره ارتباطات و تعاملات پژوهشی حوزه های علمیه خواهران کشور گفت: رتبه بندی علمی پژوهشی مدارس علمیه خواهران باید در دستور کار قرار گیرد تا مدارس دارای توانایی بیشتر در زمینه های پژوهشی از حمایت های ویژه ای برخوردار شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، هادی معارفی در حاشیه دومین روز برگزاری کارگاه«مدیریت پژوهش» در حوزه علمیه خواهران استان یزد در نشست مشترکی با حضور هیئت اعزامی از قم و حجت الاسلام والمسلمین کارگر شورکی مدیر حوزه خواهران یزد، رؤیا دهقانی معاون پژوهش استان و نقیب احمدی معاون امور مالی و پشتیبانی حوزه خواهران یزد و با تبریک میلادهای ماه شعبان، اظهار داشت: در زمینه پژوهشی باید کارگاه های مختلف برای مدیران و معاونان پژوهش با هدف همفکری و تعامل بین آنها و پیشبرد و موفقیت بیشتر اهداف پژوهشی درمدارس برگزار شود.

وی تأکید کرد: رتبه بندی علمی پژوهشی مدارس علمیه خواهران باید در دستور کار قرار گیرد تا مدارس دارای توانایی بیشتر در زمینه های پژوهشی از حمایت های ویژه ای برخوردار شوند.

رئیس اداره ارتباطات و تعاملات پژوهشی حوزه های علمیه خواهران کشور، خاطر نشان کرد: قطب بندی فعالیتی و موضوعی برنامه های پژوهشی، برگزاری کرسی های تخصصی علمی پژوهشی و کرسی های آزاد اندیشی و سایر برنامه های پژوهشی از دیگر اهدافی به شمار می رود که باید بیشتر به آن توجه شود .

معارفی، ادامه داد: استاندارد سازی، اقدام و عمل در مدارس، نظام علمی موضوعی و به خصوص بعد نظارت و ارزیابی بر کارهای پژوهشی اجرایی از جمله کارهایی است که به صورت جدی از سوی اداره ارتباطات و تعاملات پژوهشی حوزه های علمیه خواهران کشور، پیگیری می شود.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha