پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
حجت الاسلام جعفر جویباری، مدیر مدرسه علمیه جهانگیرخان قم

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین جویباری گفت: باید مدرسه به مدرسه در پی یافتن استعدادها برویم؛ کافی است حتی یک طلبه به دست ما امیدش به سربازی امام زمان (عج) بیشتر شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام جعفر جویباری مدیر مدرسه علمیه جهانگیرخان قم صبح امروز در اولین اجلاسیه «تجلیل از کانون‌های علمی واحدهای آموزشی کشور» به برشمردن نتایج تشکیل این کانون ها پرداخت و گفت: مسئله تربیت در حوزه های علمیه شاخه های مختلفی دارد که یکی از آن ها تربیت در عرصه پژوهش می باشد؛ آشنایی تخصصی تر طلاب با کتابخانه ها، منابع دسته اول و مطالعات هرچه بیشتر از ثمرات تشکیل کانون های علمی مدارس است.

وی افزود: ایجاد انگیزه پژوهشی در طلاب یکی دیگر از ثمرات مهم تشکیل کانون های علمی است؛ نظارت دائمی و مستمر استاد در کانون علمی می تواند به دیده شدن طلبه و تلاش های علمی او کمک کند.

حجت الاسلام جویباری خاطرنشان کرد: باید اینگونه فعالیت ها در کنار فعالیت های تهذیبی و اخلاقی استمرار یابند تا سربازان خوبی برای مکتب اهل بیت علیهم السلام تربیت گردند.

وی حریم را برابر با حرم دانست و گفت: اگر مدافعان حرم دارای ارج هستند، مدافعان حریم و مکتب اهل بیت علیهم السلام هم این قرب را دارا می باشند.

مدیر مدرسه علمیه جهانگیرخان تصریح کرد: باید مدرسه به مدرسه در پی یافتن استعدادها برویم؛ کافی است حتی یک طلبه به دست ما امیدش به سربازی امام زمان (عج) بیشتر شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علیرضا IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
    0 0
    خداوند متعال به حق امام باقر علیه السلام و امام صادق علیه السلام و علامه مجلسی بزرگ رحتمشان کند و تالیفاتشان مورد مطالعه عموم مردم و طلاب قرار گیرد ان شاء الله