جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
تصاویر/ مجمع استادیاران شبکه تربیتی استان سمنان

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان خاطرنشان کرد: یکی از راه های عملی جهاد تبیین اعزام کاروان‌های راهیان نور است و این رویداد بزرگ فرهنگی موجب انس نسل جوان با شهدا و ترویج فرهنگ جهاد و شهادت خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی، در سومین مجمع استادیاران شبکه تربیتی استان سمنان، عنوان کرد: جهاد به معنای تلاش، کار و در میدان آمدن است.

وی افزود: ما نباید منتظر کسی باشیم و از الزامات جهاد تبیین اولین شرط دیدن خطر و بصیرت نسبت به فتنه و درک درست از آن است زیرا دشمن درصدد القای یاس و ناامیدی است و دومین شرط، مجاهدت و صراحت داشتن است که روحیه انقلابی در جهاد تبیین امری لازم است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان خاطرنشان کرد: یکی از راه های عملی جهاد تبیین اعزام کاروان‌های راهیان نور است و این رویداد بزرگ فرهنگی موجب انس نسل جوان با شهدا و ترویج فرهنگ جهاد و شهادت خواهد شد.

گفتنی است، سومین مجمع استادیاران شبکه تربیتی استان سمنان با حضور ائمه جمعه استان و فرماندهان نواحی سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان و جمعی از استادیاران شبکه تربیتی استان سمنان در روز چهارشنبه ۱۸ اسفندماه در دفتر نماینده ولی فقیه استان سمنان برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha