پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
درختکاری طلاب همدانی

حوزه / مدیر مدرسه علمیه زنگنه همدان، گفت: در راستای لبیک به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر کاشت و نگهداشت درختان و به مناسبت هفته درختکاری، طلاب و کادر مدرسه علمیه زنگنه با حضور در یکی از زمین‌هایی که جز منابع طبیعی استان است، اقدام به کاشت نهال مثمر کردند.

حجت الاسلام سید سعید بطحائیان، مدیر مدرسه علمیه زنگنه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با تاکید بر اهمیت دین اسلام به مسئله محیط زیست و حفظ فضای سبز، اظهار داشت: در راستای لبیک به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر کاشت و نگهداشت درختان و به مناسبت هفته درختکاری، طلاب و کادر مدرسه علمیه زنگنه با حضور در یکی از زمین‌هایی که جز منابع طبیعی استان است، اقدام به کاشت نهال مثمر کردند.

وی با بیان اینکه در کنار کاشت، نگهداری و حفظ درختان نیز کار بسیار مهم و ضروری است، گفت: درصدد هستیم تا با انجام برنامه ریزی در طول سال، اقدامات حفاظتی و مراقبتی نسبت به نهال‌های کاشته شده را در دستور کار قرار دهیم و با استفاده از طلاب این وظیفه مهم را انجام دهیم.

مدیر مدرسه علمیه زنگنه با گلایه از تخریب محیط زیست و منابع طبیعی در سطح جامعه، یادآور شد: طلاب به عنوان مبلغان دینی، لازم است که به تبیین اهمیت فضای سبز و مراقبت از محیط زیست در جامعه بپردازند.

کاشت نهال توسط کادر و طلاب مدرسه علمیه زنگنه همدان

کاشت نهال توسط کادر و طلاب مدرسه علمیه زنگنه همدان

انتهای پیام.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha