جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
سردار قریشی

حوزه/ سردار قریشی، با اشاره به آمادگی ۹ یادمان برای اسکان زائران، گفت: با توجه به اینکه بسیاری از زائران به صورت خانوادگی در یادمان‌های دفاع مقدس حضور پیدا می‌کنند سامانه‌ای برای اسکان آن‌ها پیش‌بینی شده و بر این اساس ۱۵۰ هزار تخت برای این منظور در مناطق عملیاتی و یادمان‌های دفاع مقدس در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خوزستان، سردار سید قاسم قریشی، رئیس قرارگاه راهیان نور بسیج و سپاه، در جمع خبرنگاران، با از سرگیری حرکت کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی از بهمن‌ماه سال جاری تاکنون بیش از ۳۰ هزار نفر از پیشگامان سرزمین‌های نور در مناطق عملیاتی جنوب کشور حضور پیدا کردند.

وی از ثبت‌نام ۱۰۰ هزار نفر به‌عنوان خادمان شهدا و زائران مناطق عملیاتی خبر داد و افزود: این تعداد خادم در اردوگاه‌ها و یادمان‌های دفاع مقدس برای استقبال از کاروان‌های راهیان نور آماده شده‌اند.

وی با بیان اینکه طی ۲ سال گذشته به دلیل بیماری کرونا با وجود اشتیاق مردم امکان حضور کاروان‌های راهیان نور در مناطق عملیاتی مقدور نبود تصریح کرد: بر اساس آمار سامانه در این مدت بیش از ۳۱ میلیون نفر از مردم به صورت مجازی زائر سرزمین‌های نور بودند.

سردار قریشی اضافه کرد: خوشبختانه با توجه به کنترل شیوع کرونا، مجوز برای سفرهای بین‌شهری از جمله راهیان نور در کشور از طریق ستاد ملی کرونا صادر شد و بر این اساس در چند روز گذشته ده‌ها هزار نفر به صورت انفرادی و خانوادگی برای حضور در مناطق عملیاتی در سامانه راهیان نور ثبت‌نام کردند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بسیاری از زائران به صورت خانوادگی در یادمان‌های دفاع مقدس حضور پیدا می‌کنند سامانه‌ای برای اسکان آن‌ها طراحی و بر همین اساس ۱۵۰ هزار تخت خواب برای آن‌ها پیش‌بینی شده است.

رئیس قرارگاه راهیان نور بسیج و سپاه به محل‌های مورد نظر برای اسکان زائران مناطق عملیاتی اشاره کرد و یادآور شد: محل‌هایی در یادمان دفاع مقدس در مناطق خاص عملیاتی مانند شلمچه، بیت‌المقدس، کربلای چهار و پنج، فتح المبین، طلائیه، اروند و چذابه برای اسکان خانوادگی راهیان نور پیش‌بینی و آماده شده است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha