پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
بازدید دبیرستاد همکاریها از جامعه الزهرا(س)

حوزه/ در نشست مشترک دبیر ستاد همکاری‌ها و مدیر جامعةالزهرا(س)، زمینه توسعه همکاری‌های فی‌مابین بررسی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام حمیدنیکزاد، دبیرستاد همکاریها با حضور در جامعة الزهرا(س) و بازدید از بخش های مختلف این مرکز آموزشی بین المللی در نشست مشترک با سیده زهره برقعی اظهارداشت: در بازدیدی که از این مجموعه آموزشی ارزشمند صورت گرفت با بخشی از ظرفیت های عظیم علمی، آموزشی، پژوهشی و تربیتی آشنا شدم.

مشاور وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: رجا واثق دارم از این ظرفیت بی‌بدیل جامعة الزهرا(س) می توان معارف اهل بیت(ع) را به دنیا نشر، بسط و توسعه داد.

دبیر ستاد همکاریها اظهارکرد: یکی از توفیقات ستاد همکاریها ارتقای تعداد رشته های موردنیاز آزمون استخدامی آموزش و پرورش از سه رشته به هشت رشته به منظور استفاده از ظرفیت دانش‌آموختگان حوزه‌های علمیه خواهران، برادران و جامعة الزهرا(س) در آموزش و پرورش بوده است.

حجت الاسلام نیکزاد با اشاره به نیاز سیستم آموزشی کشور به رشته های تعلیم و تربیتی، برنامه ریزی آموزشی، پرورشی و فرهنگی افزود: اگر در برنامه های تحولی خود به سمت رشته های متناسب با نیاز آموزش و پرورش و تربیت نیروی انسانی متناظر با نیازهای سیستم آموزشی کشور پیش بروید بدون تردید تعاملات متقن و ارزشمندی رقم خواهد خورد.

وی در بخش دیگر از سخنان خود به بازبینی برنامه ۵ساله ستاد برحسب نظر مدیرحوزه های علمیه و وزیرآموزش و پرورش تاکید کردو گفت: در این بازبینی تلاش خواهیم کرد جامعه الزهرا(س) و دیگر ظرفیت های علمی و پژوهشی حوزوی، همراهی و همکاری خوبی با ستاد همکاریها داشته باشند.

عضو شورای معاونین وزارت آموزش وپرورش و حوزه های علمیه خواستار توسعه و گسترش رشته‌های تعلیم و تربیتی از سطح سه به سطح دو جامعة الزهرا(س) شد و افزود: امروز نیاز جدی سیستم آموزشی کشور به فارغ التحصیلان و متخصصان حوزوی دروس تعلیم و تربیتی است و جامعة الزهرا(س) می تواند نقش بسزایی در این عرصه ایفا کند.

در ابتدای این دیدار سیده زهره برقعی، مدیر جامعة الزهرا(س) در گزارشی ضمن خیرمقدم و تبریک انتصاب حجت الاسلام نیکزاد به دبیری ستاد همکاریها اظهارکرد: این مرکز علمی و آموزشی بین المللی با برخورداری از بخش های علمی متنوع و متعدد نسبت به ارتقای سطح علمی و دانشی خانواده بزرگ جامعة الزهرا(س) از مهد تا مقاطع عالی تحصیلی را برنامه ریزی مدونی دارد.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha