پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
شعار سال

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری، فرا رسیدن سال جدید و عید نوروز را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی، امام جمعه سنندج و نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری، فرا رسیدن سال جدید و عید نوروز را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یُخْرِجُ الْحَیَّ مِنَ الْمَیِّتِ وَیُخْرِجُ الْمَیِّتَ مِنَ الْحَیِّ وَیُحْیِی الْأَرْضَ بَعْدَ مَوْتِهَا وَکَذَلِکَ تُخْرَجُونَ.

خداوند منان را شاکرم که بهار امسال را مقدر فرموده تا با شعبان و ماه مبارک رمضان آغاز شود، که این یعنی شروعی تازه که همه نشانه های لایزالش را از تازگی و سرزندگی دنیای مادی ومعنوی باهم مکمل نموده.

پس می‌طلبد همه چیز را تازه و نو کرد از افکار جدید، تا کردار جدید و تصمیم های تازه برای آینده ایران عزیز و کردستان غیور و غنیمان، که سرشار از استعداد ها و منابع خدادی است، باوجود این ظرفیت‌ها قطعأ می‌توان آینده ای بهتر از گذشته بسازیم و در راستای شعار سال مقام معظم رهبری یعنی سال تولید دانش بنیان واشتغال آفرین پیش رفت.

قطعا می‌شود با درایت استانداری جوان و متعهد تا مدیریت مدبرانه مدیران جهادی، در معیت امنیت و آرامشی که همیشه مدیون نیروهای امنیتی و انتظامی هستیم را تا همت خیرین عزیز و نخبگان جوان و همه مردم باغیرت استان با اتحاد و یکدلی پیش ببریم تا که ان شاءالله استانی آباد ونمونه داشته باشیم.

بر هیچ کس مستتر نیست سختی‌ها و مرارت هایی که در سال قبل بر همه ما مستولی بود از وجود ویروس منحوس کرونا، تا متوفاهای تصادفات جاده ایی، و فوت بزرگان و عالمان دینی تا سختی معیشت و... فلذا در سال جدید از الله رحمان برای همه ملت ایران به ویژه مردم نجیب و شریف کردستان سلامتی، عزت و رزق و روزی و شوکت همراه با توفیقات معنوی و مادی را خواستارم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha