پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
سلام مسجد

 حوزه/ مسئول اجرای سومین دوره طرح «سلام مسجد»  از اجرای این طرح در ۴۰ مسجد  برگزیده شهر اصفهان  همزمان با ماه مبارک رمضان با رویکرد جهاد تبیین خبر داد.

حجت الاسلام مهرداد زیبایی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه در اصفهان، هدف از اجرای سومین دوره طرح «سلام مسجد» را همراهی و همدلی با مردم در راستای فرمایش مقام معظم رهبری پیرامون جهاد تبیین بیان کرد و گفت: این طرح با همکاری قرارگاه مساجد مهر و امید مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان و مشارکت هیئت امنا و کانون های فرهنگی و هنری مساجد و بسیج، در ۴۰ مسجد برگزیده شهر اصفهان اجرا می شود.

وی با بیان اینکه مساجد انتخاب شده، براساس فراخوانی که از قبل اعلام شده بود و همچنین فعالیت در دو طرح قبلی «سلام مسجد» برگزیده شدن، افزود: در این طرح با رویکرد جهاد تبیین علاوه بر تشریح معارف اهل بیت(ع) به دستاوردهای محله ای انقلاب اسلامی و امنیت اجتماعی در هر محله با محوریت امر به معروف و نهی از منکر پرداخته می شود.

مسئول اجرای سومین دوره طرح «سلام مسجد» اضافه کرد: در این طرح همچنین مبحث روزه داری تبیین و با روزه خواری در محله ها با همراهی و مشارکت نمازگزاران مسجد مقابله می شود.

حجت الاسلام زیبایی توزیع بروشورهایی با محتوای ماه رمضان، روزه، جهادتبیین و امنیت اجتماعی،اجرای برنامه های ایجابی درفضای مجازی و تهیه و توزیع بنرهای تبلیغاتی در اطراف مسجد هر محله را از دیگر برنامه های درنظرگرفته شده در این طرح عنوان و اضافه کرد: ۱۵ بسته معیشتی شامل برنج،روغن،گوشت و حبوبات به مساجد فعال این طرح برای توزیع بین نیازمندان شناسایی شده در محله داده می شود.

به گفته وی یک وعده افطاری هم در ماه مبارک رمضان بین ۶۰ نفر از نیازمندان محله در مسجد توزیع می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha