دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
حجت الاسلام حسین صلاحی معاون آموزش حوزه علمیه کرمانشاه

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه کرمانشاه از برگزاری اولین کارگاه دو روزه آموزش زبان عربی لهجه عراقی با شرکت ۴۰ نفر از طلاب خبر داد.

حجت الاسلام حسین صلاحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه، در خصوص برگزاری اولین کارگاه آموزش زبان عربی لهجه عراقی در کرمانشاه، گفت: با توجه به اینکه استان کرمانشاه دروازه عتبات و مسیر زوار کربلا است، لذا این دوره در راستای تسلط طلاب مستعد به زبان عربی برگزار شد.

معاون آموزش حوزه علمیه کرمانشاه با اشاره به اینکه کارگاه دو روزه آموزش زبان عربی لهجه عراقی به همت معاونت آموزش و به میزبانی مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان، برگزار شد، گفت: کارگاه با شرکت ۴۰ نفر از طلاب مستعد و حضور استاد عساکره برگزار شد.

وی با بیان اینکه زبان عربی زبان دین اسلام است و جزء پر مخاطب ترین زبان های دنیاست، گفت: با توجه به رهنمودهای رهبری حکیم و فرزانه، لازمه مشارکت حوزه های علمیه در فرایند سازی تمدن نوین اسلامی، تسلط طلاب به زبان های زنده دنیا خصوصا زبان عربی است.

ادامه داد: وجود طلاب زباندان، می تواند تاثیر فرهنگی و تبلیغی بسیار خوبی در این زمینه ایجاد نموده و از همین طریق قسمتی از سند چشم انداز ۵ ساله حوزه های علمیه را تحقق بخشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha