شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
کد خبر: 1020066
۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰
پذیرش حوزه خراسان

حوزه/ مدیر پذیرش حوزه علمیه خراسان، گفت: ثبت‌نام پذیرش طلبه در این حوزه علمیه ویژه برادران و خواهران تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد.

حجت‌الاسلام جعفر ریحانی در گفت و گو با خبرگزاری حوزه در مشهد با اعلام این خبر افزود: با توجه حضوری بودن مدارس آموزش و پرورش و امکان حضور مبلغان در آنجا و همچنین به درخواست مدیران مدارس علمیه، مهلت ثبت نام پذیرش حوزه علمیه خراسان تا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ تمدید شد.

وی با بیان اینکه آزمون پذیرش ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ به صورت حضوری برگزار می شود، اظهار کرد: متقاضیان می توانند برای اطلاع بیشتر با شماره تلفن ۰۵۱۳۲۰۰۸۲۰۰ تماس گرفته و یا به پایگاه اطلاع رسانی حوزه علمیه خراسان به نشانی https://hozehkh.com و یا کانال پذیرش این حوزه در پیام رسان ایتا به آدرس https://eitaa.com/pazireshkh مراجعه کنند.

مدیر پذیرش حوزه علمیه خراسان با اشاره به اهمیت حضور افراد مستعد و با انگیزه و توانمند برای تحصیل در حوزه علمیه، ابراز کرد: تربیت نیروهایی مخلص و پاسخگو در عرصه های گوناگون نظام، جامعه و بین الملل که در راستای رسالت خطیر طلبگی است، به پذیرشی هدفمند نیاز دارد تا در نهایت به نتیجه مطلوب برسیم.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha