دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
شهید محمود آبسالان

حوزه/ به دنبال درگیری ایجاد شده در یکی از ایست بازرسی های ورودی زاهدان، یکی از کارکنان تیپ ۱۱۰ سلمان فارسی در زاهدان به شهادت رسید.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زاهدان، بامداد روز شنبه بر اثر حمله اشرار مسلح، محمود آبسالان از تیپ ۱۱۰ سلمان فارسی به شهادت رسید.

طبق اعلام قرارگاه منطقه ای قدس نیروی زمینی سپاه این حادثه بر اثر حمله بر یک ایست بازرسی در ورودی زاهدان رخ داده است.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری سیستان و بلوچستان از دستگیری عوامل این حادثه خبر داد.

جزئیات حادثه تیراندازی به ایست بازرسی در زاهدان

علیرضا مرحمتی، معاون امنیتی - انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان، در زمینه چگونگی حادثه تیراندازی به ایست بازرسی در ورودی شهر زاهدان اظهار کرد: ورودی شهر زاهدان یک ایست بازرسی بوده که متاسفانه بامداد روز شنبه مورد تیراندازی برخی از اشرار قرار می‌گیرد، در این حادثه محمود آبسالان فرزند سردار آبسالان جانشین فرمانده سپاه سلمان که در ایست بازرسی بوده به شهادت می رسد.

معاون امنیتی - انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان افزود: هیچ فردی دیگری در این حادثه مجروح و شهید نشده است.

وی گفت: عوامل این درگیری دستگیر شده اند که اقدامات اطلاعاتی و تحقیقاتی در حال انجام است.

بر پایه این گزارش، محمود آبسالان محافظ فرمانده تیپ سلمان فارسی و فرزند جانشین فرمانده سپاه سلمان است، این حادثه هنگام بازدید فرمانده تیپ از این ایست بازرسی رخ داده و به خودروی حامل وی تیراندازی شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • واقع بین IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    7 0
    خدا شر وهابی ها رو کم کنه خدا وهابی هارو نابود کنه لطفا جلوی وهابی رو بگیرید علنا در خاش میگن شیعه مشرکه، چرا جلو این وهابی مواد فروش فاسد که ادعا دارن رو نمی گیرین اینا دارن جوان های ساده رو وهابی می کنند
  • مهدی IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
    1 0
    خدا رحمتش کنه
  • عمار IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
    0 0
    باسلام اما آنچه شایع شده ایشان اشتباهات توسط نیروهای خودی کشته شده و هیچ حمله تروریستی در کار نبوده، افرادی را هم که ادعا شد دستگیر شده اند به دلیل بی گناهی توسط قاضی آزاد شدند