سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 21, 2024
حسین قدوسی نژاد

حوزه/ امام جمعه موقت ورامین روز قدس را نماد مبارزه و اتحاد مسلمین علیه مستکبران دانست.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ورامین، حجت الاسلام حسین قدوسی نژاد، در خطبه‌های نماز جمعه امروز ورامین و هم زمان با روز جهانی قدس طی سخنانی ضمن گرامیداشت روز شوراها گفت: شوراهای اسلامی در سطح شهر و روستاها از فرصت خدمتگزاری استفاده کنند.

وی خواستار تلاش شوراهای شهر و روستا در جهت حل مشکلات مردم و سرعت در کارها، انجام کارهای زیربنایی و تأثیرگذار شد و افزود: امروز شفافیت و خدمت صادقانه از مطالبات مهم و جدی شهروندان از مدیران شهری است.

خطیب جمعه ورامین تاکید کرد: شوراها باید این دو رکن مهم را به عنوان وظایف اصلی خود قلمداد کنند.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه ورامین روز جهانی کار و کارگر را مورد اشاره قرار داد و افزود: پیامبر (ص) دست کارگر را بوسید و این بیانگر اهمیت این شغل است، باید در زندگی اقتصادی و مسائل مالی این قشر زحمتکش که مشکلات متعدد معیشتی و رفاهی دارند، بررسی، واکاوی و تلاش کرد و مسئولان امر در این خصوص بیشترین تلاش را به کار گیرند.

قدوسی نژاد از کارگران خواست، به کار و تولید اهمیت بیشتری دهند و افزود: در سال‌های گذشته که کشورمان با تحریم‌های متعدد و مختلف مستکبران مواجه بود، کارگران با کار و تلاش هوشمندانه خود این تهدیدات را به فرصت تبدیل کرده‌اند.

وی در ادامه ضمن گرامیداشت سالگرد شهادت شهید آیت الله مطهری و توصیه به مطالعه آثار ایشان و روز معلم، این روز را به معلمان عزیز تبریک گفته و افزود: معلمین قدر این موهبت تعلیم و تربیت را بدانند، فرزندان مردم امانت‌های الهی هستند.

امام جمعه موقت ورامین گفت: معلّمان عزیز باید قدر این شغل را بدانند و متوجّه باشند که چه وظیفه مهمّ و بزرگی بر عهده آنها گذارده شده است. البته مردم و مسئولان هم باید قدر و منزلت این شغل را بدانند و همیشه قدردان و سپاسگزار این عزیزان باشند.

وی سپس ضمن محکومیت جنایات افغانستان به تلاش‌های دشمنان برای تفرقه افکنی بین مسلمین اشاره کرد و روز قدس را نماد مبارزه و اتحاد مسلمین علیه مستکبران دانست و گفت: اهمیت روز جهانی قدس به خاطر اولاً قداست مسجد الاقصی به عنوان قبله اول مسلمین و ثانیاً دفاع از ملت مظلومی که ٧٤ سال کشورشان اشغال شده است.

قدوسی نژاد گفت: بیش از هفت دهه از اشغال قدس شریف و کشور فلسطین می‌گذرد و صهیونیست‌ها بدانند، تا آزادی فلسطین از پا نخواهیم نشست.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha