دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
پیام تبریک سلیمه بابائی نیا بمناسبت روز معلم

مدیر مدرسه علمیه ریحانة النبی( س) اهرم تصریح کرد: معلمان و استادان به عنوان یکی از ارکان توسعه کشور در سطح علمی و فرهنگی جامعه نقشی ماندگار دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، سلیمه بابایی نیا، مدیر مدرسه علمیه ریحانة النبی( س) اهرم با گرامیداشت سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری و مقام معلم، آورده است: تعلیم و تعلم ازشئون الهی است و معلمان و استادان به عنوان یکی از ارکان توسعه کشور در سطح علمی و فرهنگی جامعه نقشی ماندگار دارند.

اعتلای فرهنگ و اندیشه ایران اسلامی در گرو تلاش هدفمند معلمان و اساتیدی است که در ترویج دانش و معرفت همانند استاد شهید مطهری اهتمام می ورزند و از همین روست که نام و جایگاه والای معلم در فرهنگ ما همواره با قداست و احترام همراه بوده است.

آثار به جا مانده از تلاش های بی وقفه ی بزرگ مردانی چون استاد شهید مرتضی مطهری به عنوان نماد عینی این تفکر ارزشمند در بارور نمودن روح و اندیشه شاگردان او و روشنگری اقشار جامعه تا به ابد نمایان می باشد.

دوازدهم اردیبهشت ماه فرصت مغتنمی است تا یاد و خاطره استاد فرزانه شهید آیت الله مرتضی مطهری معلم بزرگ مدرسه انقلاب اسلامی را گرامی می داریم.

اینجانب در کمال ادب و احترام همت والای شما اساتید دلسوز و توانمند در پیشبرد اهداف عالی نظام تعلیم و تربیت به ویژه اساتید حوزه علمیه را ارج نهاده و هفته بزرگداشت مقام شامخ معلم را تبریک عرض می نمایم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha