پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
ابراهیم نقیب احمدی اناری

حوزه/ معاون اداری مالی حوزه علمیه خواهران استان یزد از کسب مقام نخست وب گاه و پایگاه اطلاع رسانی مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران استان یزد در بین سایر مراکز استان ها خبر داد.

ابراهیم نقیب احمدی اناری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، اظهار داشت: وب گاه ها و پایگاه های اطلاع رسانی در دنیای امروز مرجع رسمی معرفی سازمان ها و یکی از ضرورت های پیشگیری از انتشار اخبار ناصحیح هستند.

وی، بیان کرد: پایگاه اطلاع رسانی حوزه علمیه خواهران استان یزد به آدرس(yazd.whc.ir) به عنوان مرجع رسمی انتشار پیام ها، بیانیه ها، اخبار و اطلاعیه های این حوزه در استان و کشور به شمار می رود که قابل استفاده عموم مردم، طلاب و اصحاب رسانه است.

معاون اداری مالی حوزه علمیه خواهران استان یزد، گفت: به منظور حضور فعال بانوان حوزوی در فضای مجازی از چندین سال قبل امکان ایجاد سایت اینترنتی برای حوزه های علمیه خواهران کشور فراهم شد و هم اکنون ۱۴۰ وب سایت زیر مجموعه دامنه پرتال جامع اطلاع رسانی این حوزه به ثبت رسیده است.

نقیب احمدی اناری، از برتری و کسب مقام اول وب گاه حوزه علمیه خواهران استان یزد در ارزیابی های کشوری خبر داد و افزود: یکی از مهم ترین دلایل برتری استان یزد به روز رسانی پایگاه اطلاع رسانی حوزه خواهران یزد و دردسترس بودن اطلاعات مورد نیاز کاربر در بدو ورود به سایت به شمار می رود.

وی برخی دیگر گزینه های مورد ارزیابی پایگاه های اطلاع رسانی حوزه های علمیه خواهران را چینش صحیح اطلاعات در صفحه نخست، استفاده بهینه از امکانات سایت در ایجاد صفحات و بانک های اطلاعاتی، معرفی از مدیریت استان، به کارگیری درست و بهینه از امکانات سایت، گالری تصاویر، تابلواعلانات و ... برشمرد.

معاون اداری مالی حوزه علمیه خواهران استان یزد، ادامه داد: اهتمام حوزه علمیه خواهران استان یزد در به روز رسانی اخبار وب گاه به خصوص تفکیک تمام مدارس شهرستان ها در سطوح تحصیلی مختلف یکی از ویژ گی های مثبت پایگاه اطلاع رسانی بانوان طلبه یزدی محسوب می شود به طوری که هر کاربر حوزوی، غیر حوزوی و یا بومی استان و شهرستان با ورود به سایت به راحتی می تواند وارد صفحه مدرسه هر شهرستان شود.

نقیب احمدی اناری، یکی از ملاک های ارزیابی وب گاه های حوزه خواهران را تکمیل اطلاعات سازمانی، به روز بودن اطلاعات سایت، تکمیل اطلاعات منوها شامل تابلو اعلاات و استفاده بهینه از تصویر و گرافیک، گالری تصاویر، چینش منطقی صفحه اصلی، امکان ارتباط با سایت، طراجی لوگوی اختصاصی سایت و محتوای مناسب برشمرد.

وی اظهار امیدواری کرد: با تلاش همه همکاران و بانوان طلبه استان یزد روز به روز شاهد ارتقای کیفیت اخبار و اطلاع رسانی وب گاه حوزه علمیه خواهران استان یزد و به روز رسانی آن باشیم.

معاون اداری مالی حوزه علمیه خواهران استان یزد، در پایان با تقدیر از همه مدیران، معاونان و بانوان طلبه که در تهیه و تولید محتوای پایگاه اطلاع رسانی یزد در سال های گذشته تا کنون همکاری داشته اند، اظهار داشت: خبرگزاری رسمی حوزه (حوزه نیوز) و کوثر نیوز اخبار حوزه علمیه خواهران یزد را منتشر می کنند.

نقیب احمدی اناری اظهار امیدواری کرد: در آینده با تلاش مدیران و معاونان مدارس، انتشار اخبار بانوان طلبه در پایگاه های خبر ی استان و خبرگزاری ها افزایش یابد.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ihnd IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    0 0
    سلام علیکم مبنای این آمار و رتبه نخست چیست و براساس رنکینگ کدام سازمان مشخص شده است؟
  • فاطمه سادات IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    1 0
    قابل استفاده عموم مردم؟‌:)))))) حتی طلبه‌ها هم تا مجبور نباشند، مراجعه خاصی ندارند و متاسفانه سایتهای حوزه خواهران از کمترین بهره در امور فنی، گرافیکی، محتوایی و ... برخوردار است