پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
ماموستا فایق رستمی

حوزه/ نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: اسلام تأکید بسیاری بر علم آموزی دارد و دانش را یکی از درجات برای مومنین می داند، لذا انتظار داریم دانشگاه ها افرادی فرهیخته و متعهد تحویل جامعه دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی امروز در جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان اظهار داشت: بسیاری از بزرگان و فرهیختگان ایران زمین در همین دانشگاه ها رشد و نمو یافته اند و برای این سرزمین بزرگ افتخارات زیادی آفریده اند.

ماموستا رستمی گفت: تلاش کنیم فرزندان ما با علم انس بگیرند، زیرا علم خود زمینه ای برای گسترش تفکر در بین نسل بشر است.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: با سلاح علم و اقتصاد می توانیم در برابر دشمنان انقلاب و نظام اسلامی قرار بگیریم، بنابراین باید نسبت به تقویت بنیه علمی دانشجویان تلاش بیشتری صورت بگیرد.

وی، علمی را مفید دانست که بر زندگی بشر تاثیرات سازنده داشته باشد، افزود: اسلام تأکید بسیاری بر علم آموزی دارد و دانش را یکی از درجات برای مومنین می داند، لذا انتظار داریم دانشگاه ها افرادی فرهیخته و متعهد تحویل جامعه دهند.

ماموستا رستمی عنوان کرد: دولت ها باید مراکز دانشگاهی و علمی را از هر جهت مورد حمایت همیشگی قرار دهند زیرا زمانی که خروجی دانشگاه افراد با علم و متعهد باشد، شاهد کاهش وابستگی به دیگر کشورها خواهیم بود.

ماموستا رستمی در پایان گفت: کردستان دِین خود را به انقلاب و نظام اداء کرده است و انتظار داریم که مسئولان بیشتر خدمتگزار مردم این دیار باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha