جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ |۱۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 24, 2024
آیت الله عاملی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عاملی امنیت حاکم بر ایران اسلامی را استثنایی توصیف کرد و گفت: دشمنان نظام اسلامی با ترفندهای مختلف سعی در ناامن کردن ایران اسلامی دارند؛ ولی همچنان ناامید و سرافکنده هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن عاملی، در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان اردبیل، با خیرمقدم به سردار اشتری، فرمانده انتظامی کل کشور و هیئت همراه، حضور در مجموعه انتظامی و کارکنان خدوم آن را توفیقی مقدس و مایه مسرت دانست و گفت: مجموعه انتظامی مجموعه ای مبارک بوده و ماموریت های پلیس در تامین امنیت جامعه و ارمغان‌آوری آرامش برای مردم مقدس است.

وی امنیت حاکم بر ایران اسلامی را استثنایی توصیف کرد و افزود: دشمنان نظام اسلامی با ترفندهای مختلف سعی در ناامن کردن ایران اسلامی دارند؛ ولی همچنان ناامید و سرافکنده هستند.

امام جمعه اردبیل با اشاره به نگاه خاص مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نسبت به انتظامی و برخورداری این مجموعه از محبوبیت و اعتبار جایگاه بیان داشت: مجموعه انتظامی در عرصه ها و ابعاد مختلف تحولات جامعه حضور داشته؛ بطوری که این حضور امنیت آفرین بوده و آرامش را به بطن جامعه تزریق می کند.

حجت الاسلام و المسلمین عاملی با بیان اینکه فراجا باید در برابر ناامنی ها و بزه و جرایم و هرگونه ناهنجاری و نابسامانی اجتماعی اقدام مقتدرانه انجام دهد؛ گفت: مجموعه انتظامی یکی از پایه های اصلی تولید، حفظ و توسعه امنیت بوده و حضور اجتماعی این نیرو امنیت آفرین است و ضرورت دارد از این نیرو حمایت و پشتیبانی حداکثری شود.

وی در خاتمه به امنیت بالای حاکم بر استان اردبیل اشاره و بر ضرورت حمایت و نگاه ویژه مسئولان به این استان تأکید کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha