جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ |۲۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 31, 2024
علوم حدیث

حوزه/ حجت الاسلام محمودی گفت: آنان که در مورد احادیث به شبهه افکنی پرداختند مسائل مختلفی همچون تناقض بین آنها، مرسل بودن، مباحث مرتبط با رجال و راویان احادیث را مطرح کرده و در مرحله آخر به ایجاد شبهه در مورد محتوای روایاتی همچون حدیث غدیر پرداختند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام محمودی، نماینده مرکز تخصصی علوم حدیث حوزه با حضور در اولین کارگاه آموزشی مدیریت شبهه شناسی و گفتمان سازی که به همت مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه و در مجتمع آموزشی و فرهنگی نجمه خاتون جمکران برگزار شد، اظهار کرد: حدیث عرصه ای است که می تواند بیشترین شبهه را در بر داشته باشد. آنان که در مورد احادیث به شبهه افکنی پرداختند مسائل مختلفی همچون تناقض بین آنها، مرسل بودن، مباحث مرتبط با رجال و راویان احادیث را مطرح کرده و در مرحله آخر به ایجاد شبهه در مورد محتوای روایاتی همچون حدیث غدیر پرداختند.

وی گفت: گروهی از دانش آموختگان مرکز تخصصی علوم حدیث را به پارک ها و اماکن عمومی تهران اعزام نمودیم و تحقیق به دست آمد که بیشترین دغدغه ها و شبهات دینی مردم حول مسائلی همچون کف بینی و طالع بینی می باشد.

حجت الاسلام محمودی در پایان با تأکید بر راه اندازی کلاس های حدیث خوانی از سوی مرکز تخصصی علوم حدیث حوزه، عنوان داشت: در زمینه دانش تخریج، کتاب ها، مقالات و پایان نامه های مختلفی از سوی دانش پژوهان مرکز تخصصی علوم حدیث به تألیف رسیده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha