پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ |۲۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 30, 2024
ماموستا فایق رستمی

حوزه/ امام جمعه سنندج گفت: از مسئولان انتظار داریم اگر در داستان مرحومه امینی، قصور و یا خطایی روی داده، به صورت شفاف به مردم اطلاع رسانی کنند تا زمینه شایعه سازی و دروغ پراکنی دشمنان این آب و خاک از بین برود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سنندج، اظهار داشت: در هفته دفاع مقدس قرار داریم، هفته‌ای که یادآور هجوم وحشیانه رژیم بعثی به ایران اسلامی و مقاومت جانانه رزمندگان اسلام در مقابل آنان است.

امام جمعه سنندج گفت: مردم کردستان از همان اوایل انقلاب تا آخرین روزهای جنگ رشادت‌های بسیاری از خود نشان دادند و اکنون نیز به عنوان مرز دارانی غیور، حافظ کیان استان و کشور هستند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: تاریخ هرگز جنایاتی که صدام ملعون علیه ملت ایران به ویژه مردم کُرد مرتکب شد را فراموش نخواهد کرد و در طول هشت سال جنگ تحمیلی هزاران کردستانی به دست مزدوران شرق و غرب به شهادت رسیدند.

ماموستا رستمی عنوان داشت: کردستان از ابتدای انقلاب تا امروز بیش از ۱۰ هزار شهید، جانباز، آزاده را تقدیم این انقلاب کرده و امروز انتظار داریم که مسئولان و دولتمردان نگاه ویژه به این استان داشته باشند و برای اشتغالزایی جوانان آن چاره اندیشی کنند.

امام جمعه سنندج گفت: هیچ یک از مدیران در جامعه اسلامی نباید خود را به مردم تحمیل کنند، مردم ولی نعمت مسئولان هستند و باید جایگاه و شأن آنها به خوبی حفظ شود.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های این هفته، یادآور شد: همه مردم کردستان و ایران برای حادثه‌ای که برای مرحومه مهسا امینی روی داد داغدار هستیم، بنابراین از مسئولان انتظار داریم که اگر در این میان قصور و یا خطایی روی داده، به صورت شفاف به مردم اطلاع رسانی کنند تا زمینه شایعه سازی و دروغ پراکنی دشمنان این آب و خاک از بین برود.

ماموستا رستمی با اشاره به اینکه دشمنان همواره به دنبال استفاده از فرصتی برای ضربه زدن به این نظام است، گفت: امنیت امروز ما مرهون ایثارگری‌ها و مجاهدت‌های حافظان امنیت است، لذا نباید به عناصر ضدانقلاب اجازه دهیم که دست به آشوب‌گری در کشور بزنند.

امام جمعه سنندج با انتقاد از توهین به قرآن کریم در برخی از شهرها توسط مزدوران استکبار و دشمنان خدا، خاطرنشان کرد: کسانی که در روزهای گذشته قرآن که کلام خداوند متعال است را مورد توهین و بی‌حرمتی قرار داده‌اند، بی شک پروردگار پاسخ این کفر و گستاخی بزرگ را خواهد داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha