پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
تصاویر/ دیدار شستا با قریشی

حوزه/ امام جمعه ارومیه تصریح کرد: اکنون ایران هیمنه آمریکا را شکسته است و همین مسئله باعث شده تا روز به روز دشمنی آمریکا با ایران، بیشتر و مضاعف تر شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در نشست صمیمی با اعضای هیئت رییسه دانشگاه ارومیه که شامگاه دوشنبه در این دانشگاه برگزار شد، گفت: قبل از انقلاب اسلامی، جهان دو قطبی بود با فرو ریختن ابرقدرت شوروی، جهان آمریکا را به عنوان تنها ابر قدرت جهان شناخت.

 وی ادامه داد: اکنون ایران این هیمنه آمریکا را شکسته است و دیگر آمریکا نمی تواند هیچ یک از سیاست های خود را در جهان، جاری کند و همین مسئله باعث شده است تا روز به روز دشمنی آمریکا با ایران، بیشتر و مضاعف تر شود.

 حجت الاسلام والمسلمین قریشی تاکید کرد: برنامه های آمریکا با وجود سرمایه گذاری کلان، در کشور های بحرین، سوریه، عراق و افغانستان با شکست مواجه شده است.

 امام جمعه ارومیه بیان کرد: انقلاب اسلامی در مباحث نظامی با اقتدار در جهان ظاهر شده است و امروزه آمریکا و رژیم جعلی صهیونیست، توان مقابله با ایران را ندارند.

 وی ادامه داد: بعد از شهادت سردار سلیمانی، سپاه پاسداران پایگاه آمریکا را در عراق موشک باران کرد و آمریکا توان ایستادگی و پاسخ را نداشت.

 نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی تقویت در جبه نرم را نیز ضروری دانست و تصریح کرد: در جبهه نرم نیز  مثل جبهه سخت، باید از جمهوری اسلامی دفاع کنیم

 وی معنویت و بصیرت را دو مولفه اصلی در جبهه نرم دانست و افزود: اگر معنویت را در جامعه تقویت کنیم و در کنار آن بصیرت مردم را افزایش دهیم، بدون شک شکست دشمن در جبهه نرم حتمی است.

 حجت الاسلام والمسلمین قریشی تاکید کرد: اگر بصیرت نباشد معنویت به تنهایی نمی تواند کار را پیش ببرد و امروز باید رؤسای دانشگاه ها با کمک دفاتر نمایندگی ولی فقیه این دو اصل را در محیط دانشگاه تقویت کنند.
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha