چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024
همایش وحدت در آق قلا با حضور آیت الله اعرافی

استاندار گلستان با تاکید بر این که کشور بیش از هر زمان دیگری به وحدت و انسجام ملی نیاز دارد، تصریح کرد: دشمن اختلاف‌افکنی و شکستن وحدت میان اقوام را به عنوان یک راهبرد مهم دنبال می‌کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، علی‌محمد زنگانه روز یکشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۱ در جشن میلاد حضرت رسول (ص) و همایش هفته وحدت که با حضور آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور در مسجد و مدرسه عرفانی شهر آق‌قلا برگزار شد، اظهار کرد: وحدت اقوام و مذاهب استراتژی جمهوری اسلامی مبتنی بر انسجام ملی و برداشت صحیح از قرآن است که در قرآن نیز بارها بر آن تأکید شده است.

استاندار گلستان با تاکید بر این که کشور بیش از هر زمان دیگری به وحدت و انسجام ملی نیاز دارد، بیان کرد: دشمن اختلاف‌افکنی و شکستن وحدت میان اقوام را به عنوان یک راهبرد مهم دنبال می‌کند، اما مردم همانند همیشه با هوشیاری در این دام قرار نخواهند گرفت.

وی ادامه داد: گلستان مملو از مذاهب و اقوام گوناگون است که مردم ساکن آن بدون هیچ مشکل و با وحدت و انسجام مثال‌زدنی و آرامش کنار یکدیگر زندگی می‌کنند.

زنگانه تصریح کرد: سکونت همراه با آرامش و وحدت آنان در گلستان دشمن را مایوس کرده و با کمک علمای شیعه و سنی، اقوام و بزرگان این روند تقویت خواهد شد.

به گفته استاندار استان گلستان، در حوادث اخیر دشمن به دنبال شبیه‌سازی آشوب‌ها در گلستان بود، اما با بصیرت و هوشیاری مردم در عمل به توطئه‌ها ناکام ماند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha